کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

 مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۶۵۲ پروژه طی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

5 بهمن 1401 ساعت 18:46

 مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۶۵۲ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهند شد.


 مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۶۵۲ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهند شد.
به گزارش کبنا، «عیسی شهامت» روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه ۱۴۰۱ در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال ۶۵۲ پروژه عمرانی با اعتبار سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند که یک هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های افتتاحی و یک هزار و ۵۰۰ تومان مورد کلنگ‌زنی است.
وی اظهار کرد: از مجموعه این تعداد پروژه‌، ۵۴۲ مورد افتتاحی و ۱۱۰ مورد کلنگ‌زنی است که بیشترین پروژه‌ها در حوزه شهرستان کهگیلویه با ۱۴۳ پروژه است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عدم همکاری برخی دستگاه‌ها در ارائه اطلاعات پروژه‌ها گفت: امسال در کار ابتکاری عملکرد همه دستگاه‌ها در قالب کلیپ سه دقیقه‌ای از صدا و سیمای مرکز استان پخش می‌شود.
شهامت تصریح کرد: بیشترین پروژه‌های افتتاحی مربوط به دهیاری‌ها با ۱۱۵ پروژه، فناوری اطلاعات ۱۱۲، ۹۲ پروژه حوزه نوسازی مدارس و ۶۰ مورد شرکت توزیع نیروی برق است و سایر دستگاه‌ها پروژه‌هایی برای افتتاح و کلنگ‌زنی دارند.
وی بیان کرد: از حیث اعتباری بیشترین اعتبارات پروژه‌های افتتاحی مربوط به شرکت گاز است که ۳۹۱ میلیارد تومان پروژه‌های این دستگاه است.


کد مطلب: 457550

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457550/افتتاح-کلنگ-زنی-بیش-۶۵۲-پروژه-طی-دهه-فجر-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1