تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۴۵۷۵۰۸
در یک سال اخیر؛

شناسایی فردی که ۵۰۰ بار مزاحم ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد شده بود!

۴
۰
شناسایی فردی که ۵۰۰ بار مزاحم ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد شده بود!
کبنا ؛
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی که با شماره گیری مداوم سامانه تلفنی ۱۱۵ این راه ارتباطی مهم برای گزارش حوادث در استان را اشغال می کرد شناسایی شد.
به گزارش کبنا، جهان بخش وحدت نژاد امروز سه شنبه (4 بهمن 1401) افزود: بررسی های انجام شده نشان می دهد این فرد ۵۰۰ بار برای سامانه ۱۱۵ ایجاد مزاحمت کرده است.
وی بیان کرد: برای این شهروند پرونده ای در امور حقوقی و قضایی علوم پزشکی یاسوج تشکیل و برخورد قانونی با او در دست اقدام است.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۴ هزار و 820 تماس تلفنی مزاحم با سامانه ۱۱۵ استان گزارش شده است.
وی با اشاره به اینکه شمار زیاد تماس های بی مورد از سوی مزاحمان تلفنی باعث خستگی کارشناسان پاسخگویی به درخواست های کمک اضطراری به بیماران و مصدومان حوادث می شود از شهروندان خواست در این خصوص رفتار مسئولانه تری داشته باشند.
مزاحمت های تلفنی از سوی افراد یاد شده بیشتر به صورت سکوت، دمیدن در تلفن، سوت زدن است که متاسفانه موارد یاد شده سلامت شنوایی، اعصاب و روان این کارشناسان پاسخگو به درخواست کمک اضطراری را تحت تاثیر قرار داده است.

در برخی مواقع حوادث و سوانح غیر واقعی به مرکز اورژانس ۱۱۵ گزارش می شود که پس از حضور امدادگران اورژانس به محل اعلام حوادث یاد شده آنان متوجه می شوند که تماس دریافتی بی پایه و اساس بوده و مصدوم یا مصدومانی در کار نیست که این امر میانگین زمان حضور امدادگران برای نیازمندان واقعی را افزایش می دهد.
وحدت نژاد مجموع ماموریت های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد تا پایان آذرماه امسال را ۳۹ هزار و۲۸۹ مورد برآورد کرد و افزود: مدت مشابه پارسال ۳۷ هزار و۶۷ مورد حادثه در استان امدادرسانی شده بود.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد: این افراد به دلایلی مانند گزش خزندگان، سوانح جاده ای، گاز گرفتگی، غرق شدگی،مسمومیت، بیماری و سایر حوادث نیازمند کمک بوده اند.
وحدت نژاد بیان کرد:هم اکنون ۵۱ پایگاه فوریت های پزشکی در استان فعالیت دارند که هر کدام با یک دستگاه آمبولانس ماموریت های خود را انجام می دهند.
وی تاکید کرد: همچنین یک دستگاه موتورلانس برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در زمان ترافیک و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای استفاده در هنگام حوادث با شمار بالای مصدومان در اختیار فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به یه روانپزشک نشانش بدهند احتمالا بنده خدا مشکل دارد
115
Iran, Islamic Republic of
روانپزشک چیه، این بچه بازی‌ها رو بزارین کنار، اینقدر با چوب درخت انار بزنید ک صدای سگ بده. بعد لباساشو در بیارین بندازین تو برف بمونه
Romania
خدا وکیلی بچه کدوم روستا هست معرفیش کنين
Romania
اگر قاضی بودم این شخصی که۵۰۰ بار مزاحم ۱۱۵ شده ده سال بهش حکم می دادم چون با جون مردم بازی کرده
(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

پلیس تهران به تازگی شلوار‌های مبتذل و مستهجنی کشف کرده است که البته برخی از فروشندگان ...
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
1