کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد:

جلسه فوق‌العاده شورای ترافیک بویراحمد برگزار شد / تغییرات عمده در خیابان‌های یاسوج

4 بهمن 1401 ساعت 10:25

جلسه فوق‌العاده ترافیک شهرستان با محوریت ترافیک شهر یاسوج به ریاست فرماندار بویراحمد و در محل پلیس راهور استان تشکیل شد.


جلسه فوق‌العاده ترافیک شهرستان با محوریت ترافیک شهر یاسوج به ریاست فرماندار بویراحمد و در محل پلیس راهور استان تشکیل شد.
به گزارش کبنا، شهرام مهدوی‌مطق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ در این جلسه گفت؛ علی رغم اینکه بخشی از ترافیک شهر یاسوج ناشی از زیرساخت‌های ناقص و عدم دور‌اندیشی‌ها در توسعه شهری است، گفت: مدتی است که مطالعه تسهیل و روان‌سازی ترافیک شهر یاسوج توسط کار گروهی مرکب از شهرداری یاسوج، پلیس راهور استان و شهرستان و فرمانداری در دستور کار جدی قرار گرفته و شهر یاسوج به صورت مرحله به مرحله در حال مطالعه موردی است.

فرماندار بویراحمد گفت: کارشناسان پلیس راهور با فرماندهی جناب سرهنگ پیوست و همکارانش نقش اساسی در این گروه بررسی و مطالعه را دارند و دوتا از معاونین شهرداری هم به طور مستقیم همراهی می‌کنند و جت دارد از زحمات عزیزان تشکر و قدردانی نماییم.
به گزارش کبنا، در این جلسه اولین مرحله پیشنهادات کارگروه ویژه بررسی ترافیک یاسوج در جلسه ارائه و با اعمال نظر اعضاء برای اجرا به تصویب رسید.
در مرحله اول این طرح محدوده مرکزی شهر یاسوج، خیابان هجرت‌ها، فردوسی، ولی عصر شمالی، شریعتی شمالی، چهار راه سینما قدیم، خیابان شهید چمران و.... مشمول تغییراتی می‌شوند که عمدتاً یک طرفه خواهند شد.
علاوه بر این به سازمان تاکسیرانی مهلت داده شده تا‌ایستگاه‌های پراکنده را با دو محور سرود شمالی و جنوبی ساماندهی نماید.

در این نشست طرح تهیه ترمینال مرکزی شهری یاسوج نیز در دستور کار قرار گرفت که طبق توافقات اولیه با اداره‌کل اوقاف استان، قرار شده با پیگیری و هماهنگی‌های بعدی نسبت به راه‌اندازی ترمینال مرکزی یاسوج نیز در صورت ممکن نیز اقداماتی به عمل آید.
بعد از اجرای این مرحله، مرحله بعدی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
بنا بر این گزارش، این جلسه به میزبانی پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده بود و کرامت‌الله فرج‌زاده_ معاون شهرداری یاسوج و سرهنگ پیوست_رئیس پلیس راهور_ توضیحات کاملی را در خصوص فرایند ترافیک و طرح اولیه تسهیل ترافیک شهر یاسوج ارائه کردند.



کد مطلب: 457487

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457487/جلسه-فوق-العاده-شورای-ترافیک-بویراحمد-برگزار-تغییرات-عمده-خیابان-های-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1