کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه شورای اداری لنده مطرح شد

تشکیل بیش از ۱۶ کمیته فرهنگی و اجرایی در دهه مبارک فجر/نشست با ریش سفیدان و معتمدین جهت تعامل و امیدآفرینی

4 بهمن 1401 ساعت 8:29

فرماندارشهرستان لنده از تشکیل بیش از 16کمیته فرهنگی و اجرایی در دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.


جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان لنده با حضور فرماندار، امام‌جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده، روسای اداری و نهادهای این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش کبنانیوز؛ جلال دانش فرماندارشهرستان لنده گفت:دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین معجزه‌های قرن بود که باعث رهایی ملت ایران از ظلم و جور رژیم پهلوی شد.
وی افزود: در دهه مبارک فجر پروژه‌های فجر ماندگار در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و زیرساختی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.
فرماندارشهرستان لنده تصریح کرد: همه ادارات و نهادهای شهرستان باید در دهه فجر نسبت به آذین‌بندی ورودی ادارات به اشکال مختلف مزین کنند.

دانش گفت:اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لنده نسبت به برگزاری جشن‌های مختلف در سطح مدارس و شهر و روستاها باید داشته باشند.
وی افزود: ادارات فرهنگ ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان نسبت به برگزاری جشن‌های مردمی برای نشاط بیشتر خانواده‌ها و شهروندان باید اجرایی شود.
فرماندارشهرستان لنده خاطرنشان کرد:شهید طیب یکی از مفاخر این شهرستان است که باید این مهم به‌درستی به نسل جوان معرفی شود که این مهم را می‌توانیم با برگزاری یک اردوی سیاحتی و زیارتی در محل روستای این شهید والامقام برای دانش آموزان برگزار کنیم.
وی تأکید کرد:جشن‌های روستایی در دهه فجر باید به‌درستی و با شورونشاط انقلابی برگزار شوند که بخشداران و دهیاران باید نسبت به برگزاری این جشن‌ها همکاری لازم را داشته باشند.
دانش خاطرنشان کرد: به‌منظور تبیین اهداف و پیشرفت‌های انقلاب به‌خصوص در دهه فجر باید جلسه‌ای با معتمدین، متنفذان و ریش‌سفیدان جهت تعامل و همکاری بیشتر با رویکرد امیدآفرینی اجرایی کنند.


کد مطلب: 457476

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457476/تشکیل-بیش-۱۶-کمیته-فرهنگی-اجرایی-دهه-مبارک-فجر-نشست-ریش-سفیدان-معتمدین-جهت-تعامل-امیدآفرینی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1