کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اخبار ورزشی؛

دعوت از قهرمان کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی ورزش رزمی اینتگرال

3 بهمن 1401 ساعت 21:35

قهرمان کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی ورزش رزمی اینتگرال دعوت شد.


قهرمان کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی ورزش رزمی اینتگرال دعوت شد.
به گزارش کبنا، رحمت اله روانگرد به اشاره به حضور خود در مسابقات رزمی انتخابی و قهرمانی کشور سبک اینتگرال انتخابی جهانی که به میزبانی استان تهران و باحضوراستانهای مختلف کشوربرگزارشد، اظهار کرد: اینجانب به عنوان نماینده استان با کسب موفقیت به کسب مقام قهرمانی در وزن 60 کیلوگرم و دریافت کمربند قهرمانی و نیز مجوز حضور در مسابقات جهانی شدم.
این جوان اهل دهدشت با بیان اینکه این مسابقات انتخابی در سطح بالایی برگزار شد، تصریح کرد: تاکنون کشورهای سنگال، اسپانیا، ترکیه و مکزیک برای میزبانی مسابقات جهانی اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان توضیحاتی در ارتباط با این ورزش رزمی گفت: سازمان جهانی اینتگرال دارای چهاراستایل مختلف از جمله استندینگ فایت (کیک بوکسینگk-1)، اینتگرال (ترکیبیmma)، وت (کشتی سنتی) و کیم کام بت (شمشیراسفنجی) می باشد.
این قهرمان هم استانی با بیان اینکه استعدادهای فراوانی در زمینه ورزش های رزمی و انفرادی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، تاکید کرد: با حمایت از جوانان و نوجوانان هم استانی بدون شک می توان شاهد شکوفایی استعدادهای ورزشی آنها در ورزشهای رزمی باشیم و شاهد قهرمانی آنها در سطح ملی و جهانی باشیم. گفتنی است رحمت اله روانگرد رزمی کار هم استانی که سابقه حضور در تیم های ملی سبک های مختلف رزمی و کسب عناوین مختلف ملی،بین المللی وجهانی را در کارنامه ورزشی خود دارد به عنوان مسئول هماهنگی سبک اینتگرال در منطقه جنوب و استان کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شده است.
این ورزشکار هم استانی همچنین ۲ دوره قهرمانی جهان، ۴ دوره قهرمانی در مسابقات آسیایی را کسب کرده است.




کد مطلب: 457467

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457467/دعوت-قهرمان-کهگیلویه-بویراحمدی-تیم-ملی-ورزش-رزمی-اینتگرال

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1