کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری و دادستان شهرستان دنا برگزار شد

سخنان دادستان سابق شهرستان دنا در روز خداحافظی ( + تصاویر )

3 بهمن 1401 ساعت 21:13

مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری و دادستان شهرستان دنا با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.


مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری و دادستان شهرستان دنا با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( ۳ بهمن ماه ۱۴۰۱)مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری و دادستان شهرستان دنا با حضور امام جمعه شهر سی‌سخت، فاتحی و وطن دوست معاونین قضائی، رئیس کل دادگستری، نادریان معاون دادستان کل، فرماندار دنا، فرمانده سپاه ناحیه، فرمانده انتظامی دنا و اعضای شورای تأمین، اعضای شورای  اداری دنا و اقشار مختلف مردم شهر سی سخت در محل سالن شهید پاکباز سی‌سخت برگزار شد.
علی‌اکبر غریب‌پور_ دادستان سابق دنا_ گفت: در شهرستان دنا به اندازه کل استان کهگیلویه و بویراحمد اراضی ملی رفع تصرف شد، تشکیل کمیته حفظ حقوق عامه در شهرستان با همکاری شورای تأمین برای اولین بار که باعث شد استان از ما الگو بگیرد.
وی گفت: یک خلاء در دادگستری‌ها  وجود دارد  و این است که خدمات را به مردم گزارش نمی‌دهند این در حالی است که کار انجام می‌شود  و دستگاه قصایی همیشه پای کار بوده است.

دادستان اسبق دنا ضمن ابراز نگرانی از وضعیت کارکنان دستگاه قضائی، گفت: با استدلال‌های سطحی، بعضی نمایندگان مجلس نسبت به معیشت قضات کم لطفی می‌کنند چرا که وضعیت حقوقشان بسیار ناچیز است که با حجم ساعات کاری بیش از ۱۷ساعت باید تجدید نظری شود.
غریب پور در ادامه اظهار داشت: بدانیم و آگاه باشیم که تمام رفتار و گفتار و اقدامات ما در محضر خدای متعال است و خداوند بر اعمال ما ناظر است پس نباید بر اساس گزارش‌های کذب، گزارشات قومی قبیله‌ای، گزارشات و  باطل رای داد و بی‌گناهی را گناهکار کرد که باید در روز قیامت پاسخگو باشیم پس تا می‌توانید بر اساس قانون خدا و قرآن حکم کنید.
به گزارش کبنا، در این آیین آقای حبیب غلامی پور به عنوان رئیس دادگستری شهرستان دنا و سید هدایت الله افشین نیز به سمت دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی و از خدمات سید وحید محمودی مقدم و علی اکبر غریب پور مسئولان قضایی این شهرستان تقدیر شد.






کد مطلب: 457464

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457464/سخنان-دادستان-سابق-شهرستان-دنا-روز-خداحافظی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1