کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی؛

۲۲ کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه کشف شد/ دستگیری ۲۰ سارق

3 بهمن 1401 ساعت 16:10

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا، سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محل های پر تردد و میادین شهر با هدف ارتقاء نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت های فاقد مدارک و مزاحم  به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد. 

 وی افزود: در این طرح 37 دستگاه خودروی فاقد پلاک،  پلاک مخدوش،  شیشه دودی، ۱۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.  
موسوی تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح  ۵۷ نفر معتاد، ۲۰ نفر سارق،  5نفر  به جرم مفاسد اجتماعی، ۱۵ نفر به جرم قاچاق کالا،  ۷۲ نفر به جرم سایر جرائم، دستگیر و  ۲۶ قبضه سلاح و 22 کیلو ۷۵۸ گرم  مواد مخدر کشف و ضبط کردند.  فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰  به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.


کد مطلب: 457453

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457453/۲۲-کیلوگرم-مواد-مخدر-کهگیلویه-کشف-دستگیری-۲۰-سارق

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1