تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۴۵۷۳۷۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:

آمادگی افتتاح پروژه بیمارستان شهید قاسم سلیمانی لیکک

۰
آمادگی افتتاح پروژه بیمارستان شهید قاسم سلیمانی لیکک
کبنا ؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی سلامت مردم استان و همزمان باشروع به کار مدیریت و تیم جدید در دولت انقلابی، تمام پروژه‌های سال‌ها و ماه‌ها مانده بر زمین و راکد عمرانی را اعم از ساخت بیمارستان‌های 32 تختخوابی چرام، لنده، بهمئی و دنا، پروژه ساخت و تجهیز مرکز پزشکی هسته‌ای بیمارستان امام سجاد(ع)، پروژه‌های سوختگی گچساران و یاسوج، پروژه دندانپزشکی نیکان گچساران، تعمیر و تجهیز فاضلاب بیمارستان شهید رجایی گچساران، تعمیر و تجهیز مرکز‌ام آر آی گچساران و ده‌ها پایگاه سلامت، مراکز جامع سلامت، خانه پزشک و خانه بهداشت و ... به صورت جدی با برنامه زمانبندی در دستور کار خود قرار داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، محمد غلام نژاد اظهار کرد: هم اکنون پروژه بزرگ و مورد مطالبه مردم محروم شهرستان بهمئی، «بیمارستان شهید قاسم سلیمانی لیکک» و نیز پروژه بسیار مهم دیگر «مرکز پزشکی هسته‌ای یاسوج» و چندین مرکز بهداشتی و درمانی و پایگاه سلامت و اورژانس آماده افتتاح هستند.
وی تصریح کرد: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و با مساعدت مسئولان وزارتی و استاندار محترم استان و تلاش شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی، این بیمارستان از پیشرفت فیزیکی ۶۵درصد تحویل و اکنون آماده افتتاح است که منجر به تحولی بزرگ در شهرستان محروم بهمئی خواهد شد.
غلام نژاد با بیان اینکه مرکز پزشکی هسته‌ای که ساختمان آن از مدتی پیش توسط تیم مدیریتی جدید آماده گردید، اکنون با دستگاه تشخیصی مهم spect CT تجهیز و آماده بهره‌برداری و افتتاح است، گفت: راه‌اندازی این پروژه، تحولی مهم در حوزه بهداشت و درمان استان است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: بی شک این دو پروژه مهمتر بیمارستان ۳۲تختخوابی شهید سلیمانی لیکک و مرکز پزشکی هسته‌ای یاسوج برگ زرینی دیگر بر افتخارات حوزه سلامت استان در دولت جهادی و انقلابی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1