تاریخ انتشار
شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : ۴۵۷۳۶۰
کبنا گزارش می دهد؛

اعتراض مردم پادوک و خیرآباد گچساران در تهران: محیط زیست جای فعالیت های سیاسی و انتخاباتی نیست

۴
۳
اعتراض مردم پادوک و خیرآباد گچساران در تهران: محیط زیست جای فعالیت های سیاسی و انتخاباتی نیست
کبنا ؛
مردم روستای پادوک و خیراباد گچساران جلوی وزارت کشور نسبت به طرح مدرسه سازی دولت اعتراض کرده و این طرح را اقدام سیاسی و انتخاباتی برای جذب آرای مردم کهگیلویه عنوان کردند.
به گزارش کبنا، کرمی عضو شورای روستای پادوک امروز شنبه (1 بهمن ماه 1401) در این خصوص به خبرنگار کبنا گفت: مردم پادوک و خیرآباد در برف و سرما برای اعتراض نسبت به حق خود به تهران رفته اند به خاطر اینکه هنوز مشکل زمین های پادوک و خیرآباد با عشایر زنگوا حل نشده باقی مانده است
کرمی اظهار کرد: قرار بوده هیچ طرحی در زمین ها اجرا نشود، ولی از سمت شهرستان کهگیلویه می آیند در زمین های مردم پادوک مدرسه می سازند، برق کشی می کنند، آب می کشند.
این عضو شورای پادوک گفت: حتی به حریم منطقه حفاظت شده محیط زیست وارد شده اند و در دامنه کوه خائیز مدرسه سازی کرده اند، یک روز از استانداری دستور می آید که دست نگه دارید، ولی دوباره از سمت کهگیلویه مدرسه سازی را ادامه می دهند، وقتی در منطقه حفاظت شده مدرسه بسازند حتما بعدش اسکان و مسائل دیگر هم وجود دارد.
کرمی گفت: مرز بین گچساران و شهرستان کهگیلویه اصلاح شد، و به تصویب هیئت دولت هم رسید ولی هنوز مشکل زمین ها و حضور عشایر در زمین های مردم حل نشده است.
وی اظهار کرد: برای حل این مشکل باید مسوولان استانداری، کهگیلویه و گچساران بر سر موضوع توافق کنند و اجازه ندهند عشایر به زمین های کشاورزی وارد شوند.
کرمی گفت: مردم پادوک حتی حاضرند بیست و سی هکتار از زمین ها را که در سمتی از منطقه است برای اسکان این 15 سیاه چادر به آنها بدهند تا بتوانند دام هایشان را در انجا به چرا ببرند، ولی این موضوع باید توسط دولت ساماندهی شود.
وی اظهار کرد: دولت باید قانون را اجرا کند و به عشایر اجازه ندهد دام هایشان را در زمین مردم ببرند، یا در زمین ها برق کشی و لوله کشی آب را ببرند، تنها چیزی که باعث حل مشکل می شود دخالت دولت و ساماندهی این موضوع است که بعد از چندین سال هنوز انجام نگرفته است.
کرمی گفت: از زمانی که آقای اتابک فرماندار گچساران بود این مسئله هنوز حل نشده باقی مانده و الان هم این مشکل هنوز وجود دارد و مردم بخاطر آن در برف و سرمای زمستان برای اعلام اعتراض خود به تهران رفته اند.

بیشتر بخوانید:
اعتراض مردم روستای پادوک گچساران جلوی فرمانداری: هر چه اعتراض کردیم کسی برای ما کاری نکرد / نماینده مردم گچساران ورود کند
نام شما

آدرس ايميل شما

مهران
Romania
مسئولان استانی ما بی عرضه هستند
Iran, Islamic Republic of
آره تو خیال کردی دنیا مال خودته ؛ اگه بنا بود کسی نیاد و مدرسه سازی نشه این همه عمران و آبادی رو فقط برا تو انجام می دادن؟!
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا نظرات را منعکس نمی کنید
از پادوک
Romania
آقای کرمی زیاده خواهی هم حدی دارد پاتو از گلیم خودت درازتر نکنه که عواقب بدی در انتظارته عشایر که از اسراییل نیامده مردم همین مملکت هستندو سابقه ای بیشتر از جنابعالی در این آب و خاک دارند پس سر جایت بنشین و حرف مفت نزن.
پایان دلار توافقی

پایان دلار توافقی

نرخ توافقی دلار از بازار ارز ایران حذف شد و سرانجام بانک مرکزی قیمت‌های بازار آزاد را ...
اعتراض چندباره نمایندگان مجلس به شرایط اسفناک اقتصادی مردم و ناتوانی دولت

اعتراض چندباره نمایندگان مجلس به شرایط اسفناک اقتصادی مردم و ناتوانی دولت

چند تن از نمایندگان مجلس برای چندمین با در جلسه علنی در نطق‌های میان دستور و تذکرات کتبی ...
«فضای باز» ضرغامی

«فضای باز» ضرغامی

 نامش عزت‌الله است و کنيه‌اش ضرغامي، اهل نازي‌آباد است و گاه‌‌گاه درکنار ناصر ايماني ...
1