کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اقدام ماندگار یک بخشدار در استان

بخشداری کبگیان الگوی مصرف گاز استان

1 بهمن 1401 ساعت 19:44

درخواست‌های شرکت ملی گاز ایران و به تبع آن مدیریت شرکت گاز استان، از هموطنان عزیز مبنی بر مصرف بهینه گاز، جهت جلوگیری از قطعی و افت فشار احتمالی، علی الخصوص دستورالعمل پایش مصرف گاز در ادارات واکنش‌های متعدد مردمی را به بار داشته است.


درخواست‌های شرکت ملی گاز ایران و به تبع آن مدیریت شرکت گاز استان، از هموطنان عزیز مبنی بر مصرف بهینه گاز، جهت جلوگیری از قطعی و افت فشار احتمالی، علی الخصوص دستورالعمل پایش مصرف گاز در ادارات واکنش‌های متعدد مردمی را به بار داشته است.
به گزارش کبنا از چیتاب، ابوطالب محسنی‌فر_ بخشدار کبگیان_ نماینده عالی دولت در این منطقه با همفکری روابط عمومی و پرسنل آن اداره از ابتداء برودت سرمای امسال تا الان بخاری گازسوز نصب نکرده و تنها بانصب یک عدد بخاری گازسوز آن هم با شعله نیمه متوسط در اتاق کارشناسان، ناظر فنی روابط عمومی کار خود را پیش می‌برد.
این در صورتیست که مردم بخش کبگیان در قالب ارباب رجوع از جای جای بخش بار‌های بار علت سرد بودن فضای داخلی اداره را از روابط عمومی آن بخشداری جویا شده و حتی معترض بودند که چرا یک اداره آن هم نماینده عالی دولت در یک بخشی که دارای یک شهر و ۱۲۰ روستا و چند دَه پارِه دِه با جمعیتی بالغ بر ۳۰هزار نفر می‌باشد باید اینگونه باشد؟
اسماعیل رسام_ روابط عمومی بخشداری کبگیان_ با اشاره به بیانیه شرکت گاز استان در دستورالعمل کشوری مبنی بر مصرف بهینه می‌گوید: وقتی در فضای رسانه‌ای و مجازی اوضاع استان‌های متعدد کشور عزیزمان را در سرمای طاقت‌فرسا مشاهده کردیم با همفکری بخشدار دلسوز و انقلابی و همراهی همکاران بر درخواست‌های مدیرت محترم شرکت گاز استان صحه گذاشته و تصمیم گرفتیم در اداره تنها بانصب یک عدد بخاری تا آخر فصل سرما پیش برویم.
ابوطالب محسنی فر_ بخشدار کبگیان_ هم در رابطه با این موضوع با اذعان به اینکه بهینه مصرف نه تنها چیزی از ما‌ها کم نمی‌کند بلکه با تقلیل در هزینه‌های پرداخت منجر به تقسیم مساوات این نعمت خدادادی در بین همنوعان عزیزمان می‌شود افزود: ما علاوه بر مصرف بهینه گاز در این بخشداری در بازدید‌های نامحسوس از ادارات درون بخشی تا پایان فصل سرما در حد توان خود مصرف گاز را مدیریت خواهیم کرد.
نماینده عالی دولت در چیتاب با اشاره به عدم نصب بخاری در دفتر بخشدار و بقیه اتاق‌های این اداره نیز تصریح کرد: هرسال طبق معمول به محض برودت هوا و فصل سوز و سرما یک بخاری در نمازخانه اداره، و سه بخاری در اتاق مالی، کارشناسان و دفتر بخشدار نصب می‌شدند که امسال بعلت پهنه عظیم مصرف ملی در پائین بودن دما و افت فشار گاز در پشنهاد به همکاران محترم این اداره تنها یک بخاری آن هم در اتاق کارشناسان فنی، اموراداری و روابط عمومی با شعله نیمه متوسط نصب که بعداز اتمام وقت اداری و روز‌های تعطیل هم خاموش می‌شود.
وی مدیریت در مصرف گاز را منتج به شکرانه نعمت پروردگار برشمرد و گفت: همیشه هرگاه در هرجایی در شکرانه نعمتی مدیریت تعاملی مردم و مسئولان نهادینه شد قطع به یقین دچار بحران نخواهیم شد.
بخشدار کبگیان تصریح کرد: به حول قوه الهی فی الحال هم با اراده و عزم راسخ در گذر از فصل سرما، ادارات ما به تبَعِ آن مردم ولایتمدار بخش کبگیان با مدیریت مصرف بهینه گاز روسفید از این امتحان بیرون خواهند آمد.

---------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام


کد مطلب: 457354

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457354/بخشداری-کبگیان-الگوی-مصرف-گاز-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1