کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اقامه نماز استان؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال دین زدایی بین جوانان است

1 بهمن 1401 ساعت 17:08

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به توسعه و تحکیم فرهنگ اقامه نماز بین جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: در فضای مجازی از جوانان و نوجوانان غافل نشویم چرا که دشمن با تمام توان پای کار است.


استاندار کهگیلویه وبویراحمد به توسعه و تحکیم فرهنگ اقامه نماز بین جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: در فضای مجازی از جوانان و نوجوانان غافل نشویم چرا که دشمن با تمام توان پای کار است.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده امروز شنبه (1 بهمن 1401) در شورای اقامه نماز که با حضور آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه مرکز گهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با بیان اینکه خانواده‌ها وظیفه بزرگ آشنایی فرزندان با نماز را دارند، گفت: مسئولان نیز در این خصوص وظایفی بر عهده دارند و موظف به فراهم کردن زمینه برای آشنایی نوجوانان، جوانان و حتی کودکان با نماز هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: یکی از ابعاد جنگ ترکیبی جنگ شناختی است و دشمن در این جنگ با استفاده از غفلت ما موفقیت‌های زیادی به دست آورد.
وی بر هویت‌بخشی برای قشر نوجوان و جوان در جنگ شناختی دشمن تاکید کرد و گفت: در این جنگ نوجوانان، جوانان و حتی کودکانمان را در فضای سایبری در اختیار دشمن قرار دادیم و زمانی که بچه‌ها در این فضا رها شده بودند به جای آنکه آنها را کنترل کنیم افتخار کردیم که فرزندمان با گوشی و فضای مجازی سرگرم شده است.
احمدزاده با اشاره به عدم شناخت کافی متولیان از فضای مجازی گفت: فضای مجازی را به خوبی نشناختیم اما دشمن از این طریق با برنامه‌ریزی بلند مدت هجمه‌ها و آسیب‌هایی را به ما وارد کرد، که می‌طلبد دفاع خوبی داشته باشیم تا بیشتر از این متحمل آسیب نشویم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در جلسه استانداران با رئیس جمهور در صحبت‌های که داشتم اشاره کردم که برای چند سال در بودجه اختصاص یافته به حوزه فرهنگ تجدید نظر شود و این حوزه ویژه دیده شود که مورد استقبال آیت‌الله دکتر رئیسی هم قرار گرفت.
وی با بیان اینکه حوزه فرهنگی استان نیازمند توجه ویژه‌ای است، گفت: سه درصد بودجه استان به حوزه فرهنگی اختصاص داده شده که بخشی در اختیار صدا و سیما که در حوزه فرهنگی اقدامات خوبی انجام داده و پای کار است قرار گرفته ضمن اینکه نیاز است درصدی از بودجه فرهنگی به حوزه نماز اختصاص داده شود تا کار بیشتری صورت گیرد.
احمدزاده در بخش پایانی سخنان خود گفت: دانشگاه‌های استان در حوزه فرهنگ ورود کرده و جنگ شناختی که دشمن طراحی کرده در دانشگاه‌ها و برای آگاهی بیشتر قشر دانشجو تبیین شود بلکه بتوانیم تغییراتی در فضای فرهنگی استان ایجاد کنیم.


کد مطلب: 457350

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457350/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-دشمن-طریق-فضای-مجازی-دنبال-دین-زدایی-بین-جوانان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1