کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت:

توقیف خودروهایی که دو بار مداوم مرتکب تخلف می‌شوند

1 بهمن 1401 ساعت 17:16

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته کاهش ۵۰ درصدی تصادفات جرحی، ۳۸ درصدی مصدومی و ۱۳ درصدی منجر به خسارت را داشتیم.


پلیس راه خودرو‌هایی را که دو بار مداوم مرتکب تخلف می‌شوند به مدت ۷۲ ساعت توقیف می‌کند که خود این موضوع نیز یکی از عوامل کاهش تصادفات است.
به گزارش کبنا، فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد امروز شنبه (1 بهمن ماه 1401) گفت: در ۲۴ ساعت گذشته کاهش ۵۰ درصدی تصادفات جرحی، ۳۸ درصدی مصدومی و ۱۳ درصدی منجر به خسارت را داشتیم.
سرهنگ ویسی پور با اشاره به اینکه این کاهش ۳۰ درصدی تصادفات مربوط به ۲۴ ساعت گذشته و در مقایسه با سال گذشته است، افزود: رعایت کردن قوانین راهنمایی و رانندگی، فرهنگ سازی و آموزش و حضور پلیس راه در جاده‌های اصلی را از عوامل علت کاهش تصادفات عنوان کرد.
فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پلیس راه خودرو‌هایی را که دو بار مداوم مرتکب تخلف می‌شوند به مدت ۷۲ ساعت توقیف می‌کند که خود این موضوع نیز یکی از عوامل کاهش تصادفات است.
وی همچنین از باز بودن همه مسیر‌های ارتباطی اصلی و فرعی استان خبر داد و یادآور شد: فقط مسیر ارتباطی سی سخت به پادنا به علت بارش سنگین برف بیش از سه متر مسدود است.
سرهنگ ویسی پور همراه داشتن تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ را الزامی دانست و ادامه داد: پلیس راه استان هم در روز‌های آفتابی و برفی، خودرو‌هایی را که تجهیزات زمستانی همراه نداشته باشند را اعمال قانون می‌کند.
وی در ادامه به ریزش کوه در برخی جاده‌های اصلی استان اشاره کرد و گفت: رانندگان در مواقع تردد در جاده‌های یاسوج به بابامیدان حدفاصل تونل گل زردی، جاده یاسوج به اقلید حدفاصل چشمه چنار و یاسوج باغچه سادات حدفاصل جوخانه، جوانب احتیاط را داشته باشند.
توقیف خودروهایی که دو بار مداوم مرتکب تخلف می‌شوند


کد مطلب: 457349

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457349/توقیف-خودروهایی-دو-بار-مداوم-مرتکب-تخلف-می-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1