کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار:

بیش از 7 هزار مسکن ملی در کهگیلویه و بویراحمد در فاز اجرایی است / ساخت واحدهای مسکونی روستاها شتاب گیرد

1 بهمن 1401 ساعت 13:34

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و ساخت واحدهای مسکونی روستاها در استان شتاب گیرند.


استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و ساخت واحدهای مسکونی روستاها در استان شتاب گیرند.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در جلسه شورای مسکن استان با بیان اینکه هم اکنون هفت هزار و ۹۴۰ واحد در طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا است، اظهار داشت: هفت هزار و ۱۰۰ واحد آن دارای پیشرفت فیزیکی ۲۵ تا ۷۰ درصد است.
استاندار کهگیلویه بویراحمد تصریح کرد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن هفت سایت دیگر به زودی در شهرهای استان آغاز می‌شود.
دکتر احمدزاه ابراز داشت: سهمیه احداث مسکن روستایی چهار هزار واحد است که یکهزار و ۶۱۸ واحد در دست اجرا می باشد، ۲ هزار و ۴۰۰ واحد آماده انعقاد قرارداد و ۲۸۸ واحد آماده تحویل است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: پروژه نهضت ملی مسکن تاکید رئیس جمهور و از اولویت‌های دولت و مورد حمایت بوده  و روند پیشرفت آن باید شتاب گیرد. 
وی با بیان اینکه دولت تاکید دارد هزینه مسکن بر دوش مردم کاسته شود گفت: از شهرداری های استان و نظام مهندسی می‌خواهیم برای کاستن از هزینه‌ای مردم همت لازم را بکار گیرند. 
احمدزاده به مدیران دستگاه‌های مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز تاکید کرد تمام سیستم‌های در دست اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان به مدت ۱۵ روز بررسی شوند و مشکلات آنها جمع بندی و صورتجلسه شده ارائه گردد تا در نشست شورای مسکن که ۱۵ روز دیگر برگزار می شود بررسی شوند.
استاندار بیان کرد: اگر مشکلاتی وجود دارد تلاش می کنیم تا در استان رفع شود، در غیر این صورت در مرکز کشور پیگیری خواهیم کرد.
استاندار به تقدیر و تشکر از سیستم بانکی استان تاکید کرد: برای سرعت بخشیدن به پروژه نضت ملی مسکن با جدیت پای کار باشند.
احمدزاده با بیان اینکه سیستم بانکی هر چند دارای معذوراتی است و به لحاظ منابع و مصارف مشکلاتی دارد اما به همت آنها نیاز است، افزود: در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان مسئله منابع و مصارف را پیگیری خواهم کرد. 
استاندار تاکید کرد: جلسات شورای مسکن استان به صورت مستمر و ۱۵ روزی یکبار برگزار شود و مسئولین راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گزارش پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن و ساخت واحدهای مسکونی استان را هر ۱۵ روز یکبار ارائه نمایند.
استاندار با اشاره به اینکه ساخت منازل مسکونی ویلایی در دستور کار قرار گرفته است تاکید کرد: آمادگی لازم برای احداث واحدهای ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای دارای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان فراهم شود.


کد مطلب: 457341

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457341/بیش-7-هزار-مسکن-ملی-کهگیلویه-بویراحمد-فاز-اجرایی-ساخت-واحدهای-مسکونی-روستاها-شتاب-گیرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1