تاریخ انتشار
شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۵۷۳۴۱
استاندار:

بیش از 7 هزار مسکن ملی در کهگیلویه و بویراحمد در فاز اجرایی است / ساخت واحدهای مسکونی روستاها شتاب گیرد

۴
۰
بیش از 7 هزار مسکن ملی در کهگیلویه و بویراحمد در فاز اجرایی است /  ساخت واحدهای مسکونی روستاها شتاب گیرد
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و ساخت واحدهای مسکونی روستاها در استان شتاب گیرند.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در جلسه شورای مسکن استان با بیان اینکه هم اکنون هفت هزار و ۹۴۰ واحد در طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا است، اظهار داشت: هفت هزار و ۱۰۰ واحد آن دارای پیشرفت فیزیکی ۲۵ تا ۷۰ درصد است.
استاندار کهگیلویه بویراحمد تصریح کرد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن هفت سایت دیگر به زودی در شهرهای استان آغاز می‌شود.
دکتر احمدزاه ابراز داشت: سهمیه احداث مسکن روستایی چهار هزار واحد است که یکهزار و ۶۱۸ واحد در دست اجرا می باشد، ۲ هزار و ۴۰۰ واحد آماده انعقاد قرارداد و ۲۸۸ واحد آماده تحویل است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: پروژه نهضت ملی مسکن تاکید رئیس جمهور و از اولویت‌های دولت و مورد حمایت بوده  و روند پیشرفت آن باید شتاب گیرد. 
وی با بیان اینکه دولت تاکید دارد هزینه مسکن بر دوش مردم کاسته شود گفت: از شهرداری های استان و نظام مهندسی می‌خواهیم برای کاستن از هزینه‌ای مردم همت لازم را بکار گیرند. 
احمدزاده به مدیران دستگاه‌های مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز تاکید کرد تمام سیستم‌های در دست اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان به مدت ۱۵ روز بررسی شوند و مشکلات آنها جمع بندی و صورتجلسه شده ارائه گردد تا در نشست شورای مسکن که ۱۵ روز دیگر برگزار می شود بررسی شوند.
استاندار بیان کرد: اگر مشکلاتی وجود دارد تلاش می کنیم تا در استان رفع شود، در غیر این صورت در مرکز کشور پیگیری خواهیم کرد.
استاندار به تقدیر و تشکر از سیستم بانکی استان تاکید کرد: برای سرعت بخشیدن به پروژه نضت ملی مسکن با جدیت پای کار باشند.
احمدزاده با بیان اینکه سیستم بانکی هر چند دارای معذوراتی است و به لحاظ منابع و مصارف مشکلاتی دارد اما به همت آنها نیاز است، افزود: در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان مسئله منابع و مصارف را پیگیری خواهم کرد. 
استاندار تاکید کرد: جلسات شورای مسکن استان به صورت مستمر و ۱۵ روزی یکبار برگزار شود و مسئولین راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گزارش پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن و ساخت واحدهای مسکونی استان را هر ۱۵ روز یکبار ارائه نمایند.
استاندار با اشاره به اینکه ساخت منازل مسکونی ویلایی در دستور کار قرار گرفته است تاکید کرد: آمادگی لازم برای احداث واحدهای ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای دارای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان فراهم شود.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب احمد زاده چرا از یاسوج مرکز استان که هنوز زمین وجود ندارد حرفی نمیزنی چرا پیگیری نمیشه
دنا
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار لطفا بفرما به چند نفرش وام پرداخت شده و ساختمان چند نفرش هم مثل ما الان در مراحل پایان کار هستند ولی خبری از وام نیست ؟!!! البته خوب است در یک کلام بفرمایی با چند درصد پیشرفت کار پرداخت وام میسر میشود ؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای استاندار
متمم وام مسکن روستایی از تاریخ ۲۵ ابان ۱۴۰۱ وقتی تصویب شد که خیلی ها در ۱۴۰۰ صد میلیون اول را دریافت کرده بودتد و صد تومان دوم به اونها تعلق نگرفت حتی کسانی هم بودند که بخاطر اختلاف یک روز یا دو روز قبل از ۲۵ ابان قرار دادشون با بانک .اسمشون رد شد. نمونه ای از بی عدالتی در این دولت . و کشور . تصمیمات فریبنده و گول زننده مردم . وخبرسازی که متمم وام مسکن به متقاضیان پرداخت شد
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار طرح ملی مسکن نیز نشان از عملکرد بسیار ضعیف شما نسبت به بقیه استانها در این زمینه می باشد . دقیقا شما کجای کارید اقا!؟ این چه استانداری کردنه
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1