کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد:

پیست اسکی کاکان آمادگی برگزاری مسابقات کشوری را دارد

1 بهمن 1401 ساعت 13:09

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پیست اسکی کاکان گفت: پیست اسکی کاکان شرایط میزبانی و برگزاری مسابقات کشور را داراست.


مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پیست اسکی کاکان گفت: پیست اسکی کاکان شرایط میزبانی و برگزاری مسابقات کشور را داراست.
به گزارش کبنا، در این بازدید که به منظور بررسی مشکلات پیست اسکی کاکان انجام شده، دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور در پیست اسکی کاکان، ضمن بازدید و بررسی تجهیزات و امکانات این پیست، خواستار حل مشکلات و موانع موجود در این پیست شد.
عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان در این بازدید که دیروز جمعه 30 دی‌ماه انجام شد از وضعیت پیست کوب، بالابر‌ها و دیگر تجهیزات موجود در این پیست بازدید و ضمن تأکید بر حل مشکلات، خواستار سرویس دهی خوب و مناسب به ورزشکاران رشته اسکی با توجه به امکانات موجود شد.
دهقان مدیر کل ورزش و جوانان بر توجه به اصل آموزش در ارتقای این رشته تأکید و خواستار برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری با هماهنگی فدراسیون اسکی کشور شد.
پیست اسکی کاکان امادگی برگزاری مسابقات کشوری را دارد
مدیر کل ورزش و جوانان استان از تلاش رئیس و مجموعه هیأت اسکی استان در آماده‌سازی این پیست تقدیر و بر تعامل بیشتر هئیت اسکی استان با فدراسیون اسکی کشور تأکید کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جشنواره برفی در پیست اسکی کاکان با همکاری اداره کل گردشگری استان در روز‌های شش و هفتم بهمن ماه 1401 خبر داد و گفت: با برگزاری جشنواره برفی در پیست اسکی کاکان زمینه حضور گردشگران و توریست در استان مهیا خواهد شد و شاهد رشد و شکوفایی ورزش اسکی استان خواهیم بود.
وی در ادامه از میزبانی مسابقات کشوری در رده‌های سنی مختلف در پیست اسکی کاکان خبر داد و افزود: با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون اسکی کشور، انشالله در صورت شرایط جوی مناسب و بارش برف، پیست اسکی کاکان میزبان مسابقات کشوری خواهد بود.
پیست اسکی کاکان امادگی برگزاری مسابقات کشوری را دارد


کد مطلب: 457337

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457337/پیست-اسکی-کاکان-آمادگی-برگزاری-مسابقات-کشوری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1