تاریخ انتشار
شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۵۷۳۳۰
در جمع فرهنگیان آموزش وپرورش استان:

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: سیلی محکم دلاوران سپاه را در «عین الاسد» فراموش کرده‌اید؟

۰
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: سیلی محکم دلاوران سپاه را در «عین الاسد» فراموش کرده‌اید؟
کبنا ؛مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: یاوه گوییهای پارلمان اروپا در را رابطه با سپاه پاسداران پیوند مردم و سپاه را مضاعف ترمی نماید.
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت خواه در جمع فرهنگیان آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، به مصوبه نمایندگان پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا واکنش نشان داد و گفت: این اقدام نمایندگان پارلمان اروپا گرچه در عالم واقع و حقیقت پوچ و بی منطق است اما از نظر سیاسی بدانند هر مصوبه‌ای علیه سبز پوشان انقلاب، این یاریگران مردم دربحران‌ها، حافظین امنیت، نور چشم رهبری انقلاب و اسلام با پاسخی قاطع، سنگین و پشیمان‌کننده از ناحیه مردم ایران مواجه خواهد گردید.
وی با بیان جمله‌ای از صادق آل محمد که فرموده‌اند: «سپاس خدایی را که دشمنان ما را افرادی احمق قرار داد»، خطاب به نمایندگان اتحادیه اروپا و آمریکا گفت: ای احمق‌ها از تاریخ عبرت بگیرید وقتی مالک اشتر ما را از ما گرفتید، دیدید و فهمیدید که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی به مراتب برایتان خطرناک‌تر بود. آیا سیلی محکم دلاوران سپاه را در چشم شیرتان «عین الاسد» فراموش کرده‌اید؟
مدیرکل آموزش وپرورش استان افزود: به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها در استان سلحشور و شهیدپرور کهگیلویه وبویراحمد توصیه می‌کنم دست از سر این نهاد مقدس بردارید اگر شما در فهرست تحریم قرار می‌دهید مردم ایران سپاه را در بطن قلوبشان قرار می‌دهند و یاوه گویی‌های شما پیوند مردم و سپاه را به مراتب مضاعف تر می‌نماید.
عزت خواه با بیان اینکه در هیچ جای دنیا مرسوم نیست نیروی نظامی یک کشور را تحریم کنند گفت: سپاه پاسداران محبوب ملت ایران است و این اقدام خبیثانه پارلمان اروپا هویت و کینه توزی آنان را برای مردم ایران آشکارتر می‌کند.
وی در پایان گفت: ایران به عنوان یک بازیگر مستقل منطقه‌ای و بین‌المللی نقش مهمی در معادلات جهانی دارد و قطعاً این اقدامات برای انتقام و ناشی از خشم غربی‌ها از شکست پروژه اخیر براندازی و فروپاشی در اغتشاشات اخیر بوده، که راه به جایی نخواهند برد و نزد ملت ایران منفورتر خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1