کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه های نماز جمعه ۳۰ دیماه ۱۴۰۱ چیتاب مطرح شد

حجت الاسلام پژمـان: دشمن با ترس از قدرت وحمایت همگانی از سپاه، متوهمانه و ناگزیر دست به تحریم مجدد این نهاد مردمی زده است.

سید فرج الله پژمان: آنقدر عصبانی بشوید تا بمیرید.

30 دی 1401 ساعت 20:30

حجت الاسلام پژمان: به منافقین می گوئیم، براستی ارزش خودفروختگی چقدر بوده که علیرغم وادهی به غرب و ریختن خون همخونانتان بنام آزادیخواهی مفرط بازهم با بی شرمی تمام داعیه آزادیخواهی و دلسوزی مردم را دارید ؟.


به گزارش "کـبنا" از چیتاب حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۰ دیماه ۱۴۰۱ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز ازگناه با اشاره به دوستی با گمراهان، ظاهر نمائی دوستان دشمن صفت گمراه کننده انسان را خطرناک و بی سرانجام توصیف کرد و گفت: دوستی خطرناکی که تحت تاثیر دنیا پرستی و تمکین بی اعتقادی بوجود می آید تبعات خطرناکی همچون، زیبانمائی کار زشت در حلاوت قالب شده بر انسان، فراموش کردن و پشیمانی روز حساب، ذلت و خواری، دست خالی از دنیا رفتن، را به بار دارد.
وی خاطرنشان کرد: درس نگرفتن از کرنش های متعدد دنیا نشانه غفلت عُظمیِ انسان است فلذا بیائید کاری برای خودتان بکنید، و دلخوش به فرزندانتان بعداز مرگ نباشید، قبل از اینکه از دستتان کاری برنیاید.
این خطیب جمعه در فراز دوم از خطبه های نمازجمعه با اشاره به شکست سناریوهای ناموفق غرب در برهم زدن امنیت روانی و اجتماعی جامعه در قالب آشوب، اغتشاش، فوران خشم ناشی از شکست مفتضحانه دشمنان نظام را خطرناک تراز اقدامات انجام شده در کشور برشمرد و افزود: برنامه اخراج سفرا و نمایندگان جمهوری اسلامی از برخی کشورها و سازمان ملل، حمله به بازوی نظامی کشور (سپاه پاسداران) با قرار دادن این نهاد در لیست ترور و تحریم، حذف ایران از نهادهای بین المللی (کمیسیون زنان) و حذف برجام (لغو مذاکرات با امضاء چهل سناتور فرانسوی) از برنامه های جدید دشمن در گام بعدی تحت فشار قرار دادن مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه دشمنان در هر زمانی برای رسیدن به اهداف شوم خود از توطئه و فاز جدیدی علیه نظام، انقلاب و نهادهای انقلابی استفاده می‌کنند ادامه داد: هجمه دشمنان به سپاه پاسداران در ادامه ذلت و زبونی استکبار جهانی و ناشی از اقتدار ایران و این مجموعه مردم نهاد در صحنه منطقه و جهان است.
سید فرج الله پژمان به اقدام اخیر دشمنان در مورد سپاه اشاره کرد و افزود: سپاه، پشتوانه اصلی نظام و همراه ولایت و در خدمت مردم است و علت اصلی دشمنی با این نیروی مقتدر بدلیل موفقیت‌ها و خدمات مختلف آنها در شرایط فعلی فشارهای متعدد اقتصادی، و اجتماعی است.
امام جمعه چیتاب با تاکید بر اینکه نقش سپاه در پیشرفت‌های نظامی کشور بی‌بدیل است، یادآور شد: شهدای والامقامی همچون سلیمانی، کاظمی و ده‌ها هزار شهید دیگر همه تربیت‌یافته سپاه بودند که خط مقدم دفاع از امنیت حیثیت و آبروی این ملت بودند و عصبانیت آمریکای جنایتکار، و دشمنان نظام از این نهاد قابل درک است و به قول "شهید بهشتی" دشمنان باید از این عصبانیت بمیرند.
این خطیب جمعه در ادامه با بیان اینکه دشمنان ما هنوز قدرت اصلی سپاه را ندیده‌اند و اگر دست از پا خطا کنند به قدرت بی‌نظیر این نهاد انقلابی پی می‌برند، اظهار داشت: همه مردم در همه صنوف و همه حال سپاهی و بسیجی هستند و دشمن میداند در این مقابله با کل مردم طرف هست و هیچگاه موفق نخواهد شد.
امام جمعه چیتاب با اشاره به اینکه برخیها می گویند چرا مرگ بر آمریکا و اسرائیل یا فرانسه می گویید افزود: اولا آنها سالهای سال نقش اول طراحی جنگ، ترور شخصیتها، و تکثیر منافقین داخلی و خارجی علیه نظام دارند، دوماََ با ترس از قدرت سپاه قصد رخنه نفاق تضاد بین روابط تعاملی مردم و این نهاد رادارند ، سوما باتکثیر و تحویل منافقین داخلی و بدعهدی در حذف برجام خباثت، دشمنی علنی خود را علیه نظام نشان می دهند.
حجت الاسلام والمسلمین پژمان با بیان اینکه ملت‌ ما قدر دارن سپاه و قدردان رشادت‌های آن‌ها هستند، تصریح کرد: دشمن متوهم، عصبانی و سرگردان، در تحریم مجدد سپاه به کاهدان زده و نمیداند کل ملت سپاهند و با تحریم این نهاد باکل ملت طرف است فلذا هرچقدر خباثت و تبلیغات دشمنان علیه سپاه بیشتر می‌شود، حقانیت سپاه نمایان‌تر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: از همینجا به دلواپسان کورسوی فانوس غرب و خودفروختگان تزویر و نفاق می گوئیم، هر منافقی بخواهد ضد ارزشها، امنیت ملی و اجتماعی ملت پافشاری کند در کانون ملت جائی ندارد و براستی ارزش خودفروختگی چقدر بوده که علیرغم وادهی به غرب و ریختن خون همخونانتان بنام آزادیخواهی مفرط باز هم با بی شرمی تمام داعیه آزادیخواهی و دلسوزی مردم را دارید ؟

لازم به ذکر است در بین الصلاتین از طرف فرماندهی حوزه مقاومت خواهران حضرت فاطمه زهراء "س" چیتاب از فرماندهان و خواهران بسیجی جهادی نمونه " لیلا روزبازار جانشین فرماندهی حوزه، فاطمه ساعدی فرمانده پایگاه بسیج خواهران شهر چیتاب، زهرا روزگرد و تابش پور مسئولان گروههای جهادی، وعصمت آریَن شورای حوزه، با نماد روز زن تجلیل بعمل آمد.

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبرنگار: اسماعیل رسامـ


کد مطلب: 457314

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457314/حجت-الاسلام-پژم-ان-دشمن-ترس-قدرت-وحمایت-همگانی-سپاه-متوهمانه-ناگزیر-دست-تحریم-مجدد-این-نهاد-مردمی-زده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1