کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اروپا و استکبار باید در مقابل افکار عمومی منصف دنیا پاسخگو باشند

واکنش غلام‌محمد زارعی به اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه

1 بهمن 1401 ساعت 10:22

نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران همچون سایر توطئه‌ها در چهل و اندی سال گذشته ناکام می‌ماند.


نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران همچون سایر توطئه‌ها در چهل و اندی سال گذشته ناکام می‌ماند.
غلام‌محمد زارعی با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران، اظهار داشت: این اقدام اتحادیه اروپا به آرمان و افکار همه ایرانیان ربط دارد و استراتژی کشور ما در مقابله آن‌ها یقیناً قاطعانه و مدبرانه خواهد بود.
نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه گفت: جبهه استکبار جهانی و صهیونیست در ادامه توطئه‌ها و دسیسه‌های خودشان از ابتدای انقلاب تا کنون این بار از روی استیصال دست به اقدامی‌ زده که برای آنها همچون گذشته ناکامی و شکست به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: همانطوری که دشمنان این ملت و سرزمین در اغتشاشات اخیر به فرموده مقام معظم رهبری همه عوامل از جمله؛ بنگاه‌های تبلیغاتی، رسانه‌ها و پادو‌ها و مزدوران و... خود را برای اخلال و تخریب در کشور به کار بردند و وقتی مردم دست آنان را در این آشوب‌ها دیدند، فاصله گرفتند و توطئه‌های آنها ناکام ماندند و مهندسی خوب آنها غلط از آب در آمد.
وی تأکید کرد: تمام عوامل و امکانات خود را به صحنه آوردند، اما به فضل الهی با هوشیاری و آگاهی ملت و به دلیل پیوند عمیقی که بین ملت و آرمان‌های انقلاب اسلامی، ارزش‌های دینی و ولایت وجود داشت، خوشبختانه مردم از آنها فاصله گرفتند و همه تیر‌های زهرآگین و نقشه‌هایی که با خباثت تمام ترسیم شده بود به سنگ و محاسبات غلط دشمنان شکست خورد.
نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: اتحادیه اروپا و جریان استکبار در پی ناکامی‌های متعدد، در اقدامی نابخردانه نهاد مقدس سپاه پاسداران را که نهادی مردمی، خدوم و انقلابی است را تروریستی خواند و این حرکت آنها نیز محکوم به شکست است و هیچ تأثیری بر مردم، پیشرفت و آبادانی و روند نظام اسلامی ایران نخواهد داشت و مردم مسیر خودشان را با صلابت و اتحاد بیشتر طی خواهند کرد و بر این باوریم که بازنده اصلی اتحادیه اروپا است.
زارعی با بیان اینکه در طول چهل و‌ اندی سال گذشته دشمنان این نظام در تمام صحنه‌ها شکست را از سوی مردم ایران تجربه کردند، افزود: باید اروپا و استکبار را تروریست خواند، چرا که آنها با تجهیز رژیم بعثی به سلاح‌های شیمیایی و کشنده جوانان زیادی از سرزمین ایران را پرپر و به شهادت رساندند. خشن‌ترین تروریست جهانی را پرورش دادند و در واقع این ایران اسلامی بود که با فرماندهی سردار رشید اسلام، سردار شهید سلیمانی این تروریست خشن یعنی داعش را از بین برد. پس اروپا و استکبار تروریست هستند و آنان باید در مقابل افکار عمومی منصف دنیا پاسخگو باشند.
نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در پایان گفت: این توطئه هیچ اثری بر پیشرفت و آبادنی میهن اسلامی ایران نخواهد داشت.


کد مطلب: 457308

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457308/واکنش-غلام-محمد-زارعی-اقدام-اتحادیه-اروپا-علیه-سپاه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1