کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

2900 خانه خود مالکی در کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است

29 دی 1401 ساعت 21:11

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ هزار و ۹۰۰ خانه خود مالکی استان با استفاده از تسهیلات نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.


مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ هزار و ۹۰۰ خانه خود مالکی استان با استفاده از تسهیلات نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.
محمد راستا اظهار داشت: برای ساخت این خانه‌ها شهروندان کهگیلویه و بویراحمد که دارای زمین مسکونی بودند با استفاده از تسهیلات بانکی ارزان قیمت طرح نهضت ملی مسکن حمایت شده‌اند.
وی تأکید کرد: این واحد‌های مسکونی در شهر‌های مختلف استان در حال ساخت است.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در زمان حاضر ۱۱هزار واحد مسکونی با استفاده از حمایت‌های دولت در مناطق شهری و روستایی استان در حال ساخت می‌باشد.
راستا عنوان کرد: هفت هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در شهر‌ها و چهارهزار خانه در روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد در دست ساخت است.
وی با اشاره به اینکه واحد‌های مسکونی روستایی با استفاده از برنامه‌های تشویقی دولت با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می‌شود تأکید کرد: در حال حاضر هفت هزار و ۱۰۰ واحد در قالب نهضت ملی مسکن در شهر‌های استان در حال ساخت است.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۲ هزار و ۳۰ واحد مسکونی در گچساران، ۵۲۵خانه در یاسوج، یکهزار و ۵۸۰ خانه در دهدشت و ۶۰۰ واحد مسکونی نیز در شهر‌های کوچکی مانند مارگون، لیکک و چرام در دست ساخت است.
راستا اظهار کرد: ۵۶ هزار و ۴۹۸کهگیلویه و بویراحمدی برای استفاده از طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند.
وی تأکید کرد: سبز بودن فرم «ج» متقاضی به این معنا که از ابتدای انقلاب تاکنون از امکانات دولتی یا یارانه‌ای بخش مسکن و زمین و وام مسکن استفاده نکرده باشد، متأهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا و نداشتن مالکیت خصوصی املاک یا مسکن از جمله شروط اولیه ثبت نام در این طرح است.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به منظور ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان، سایر شهر‌های استان ۳۰۰ میلیون تومان و روستا‌ها ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی تعیین شده است.
وی عنوان کرد: این تسهیلات با ۲ سال دوره تنفس پرداخت می‌شود.


کد مطلب: 457277

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457277/2900-خانه-خود-مالکی-کهگیلویه-بویراحمد-حال-ساخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1