تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۴۵۷۲۶۱
معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان:

کشف ابزارهای ارتکاب تقلب کنکور در استان اصفهان

۰
کشف ابزارهای ارتکاب تقلب کنکور در استان اصفهان
کبنا ؛معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان از کشف چند مورد ابزارهای ارتباطی به منظور ارتکاب تقلب خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از ایسنا، رضاعلی نوروزی، اظهار کرد: امروز تعداد محدودی تقلب از جمله ابزارهای ارتباطی، پیش از برگزاری آزمون و نیز حین آزمون از افراد، در سطح استان اصفهان کشف کردیم و افراد متقلب به‌عنوان متخلف تحویل نیروهای قضایی داده شدند.
وی افزود: خانواده‌ها و داوطلبان هوشیار و آگاه باشند که در دام این قضایا نیفتند.
دبیر ستاد آزمون استان اصفهان ادامه داد: ستاد آزمون به طور جد پیگیر برقراری امنیت آزمون و همچنین برخورد با متخلفان است. کسانی که به‌عنوان متقلب شناسایی شوند از یک تا ۱۰ سال شرکت در آزمون کنکور محروم خواهند بود.
نوروزی درباره وسایل مجاز برای داوطلبان شرکت در کنکور، خاطر نشان کرد: متاسفانه امروز داوطلبان مقدار زیادی خوراکی و وسایل اضافی همراه داشتند، همراه داشتن این وسایل در جلسه کنکور غیرمجاز است. در جلسه پذیرایی در حد معقول و مجاز انجام می‌شود و نیازی به همراه داشتن وسایل اضافی نیست.
معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان با تاکید بر همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون و نیز کارت شناسایی توسط داوطلبان، یادآور شد: داوطلبان حتما باید کارت ورود به جلسه آزمون پرینت شده با کیفیت و نیز کارت شناسایی همراه خود داشته باشند. امروز تعدادی از داوطلبان کارت شناسایی همراه نداشتند و ما مجبور بودیم آن‌ها را نگه داریم که به ناچار این اتفاق باعث ایجاد استرس برای داوطلبان می‌شود.
پیش از این، از جمله وسایل غیرمجاز برای داوطلبان کنکور، تجهیزات الکترونیکی (تلفن همراه، ساعت، دستبند، عینک و انگشتر هوشمند و...)"، "ماشین حساب"، "پیجر و هندزفری"، "خودکار و پاک کن هوشمند"، "کتاب"، "جزوه"،" نت و یادداشت"، "وسایل فلزی (گل سر، تل، آینه و... باید حتما ً پلاستیکی باشد)"، "ساک"، "کیف دستی" و " مواد خوراکی به جز آب آشامیدنی، اعلام شده بود.
در آزمون سراسری نوبت اول در استان اصفهان، حدود ۱۵ هزار نفر از گروه علوم انسانی، ۲۵ هزار نفر از گروه علوم تجربی، ۹ هزار نفر از گروه علوم ریاضی، ۴ هزار نفر از گروه زبان و ۳ هزار نفر از گروه هنر به رقابت می‌پردازند.
نوبت نخست کنکور ۱۴۰۲ در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه برگزار می‌شود و حدود نیمی از داوطلبان اولین نوبت کنکور ۱۴۰۲ امروز پنج‌شنبه ۲۹ دی‌ماه صبح و بعد از ظهر در دو گروه آزمایشی علوم تجربی و زبان‌های خارجه به رقابت می‌پردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1