کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیسی به استان می‌آید؛

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

26 دی 1401 ساعت 21:24

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند مطالبات خود از رئیس جمهور را زیر همین خبر به صورت کامنت بیان کنند.


با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند مطالبات خود از رئیس جمهور را زیر همین خبر به صورت کامنت بیان کنند.
به گزارش کبنا، رئیس جمهور به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد. با توجه به سفر پیشین رئیسی به استان می‌توان امیدوار بود که سفر پیش رو نیز دستاوردهای خوبی برای این استان در بر داشته باشد.
چالش‌ها و کاستی‌های بسیاری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که نمونه آن را در همین برف 18 سانتی‌متری برف اخیر یاسوج می‌توان دید که استان را وارد بحرانی دو روزه کرد. مشکلات متعدد اداری (مدیریت‌ها، استخدام‌ها، تبعیض‌، انتصابات، تسهیلات اشتغالزایی و ...)، ترافیکی، عمرانی و اجتماعی از جمله چالش‌هایی است که زندگی مردم این استان را با محدودیت‌هایی روبه‌رو کرده است.
کبنانیوز از همه مخاطبین و شهروندان دعوت می‌کند مطالبات خود از رئیس جمهور در حوزه‌های مختلف اداری، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، عمرانی و ... را در زیر همین خبر به هر طریق ممکن ارسال کنند.
گفتنی است مطالبات و درخواست‌های شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی از رئیس جمهور برای سفر پیش‌ رو به صورت گزارش‌های خبری درهمین سایت خبری منتشر خواهند شد.
خطاب به رئیس جمهور باید گفت سفر شما به کهگیلویه و بویراحمد بیش از آن‌که محدود به دیدار با مسئولین شود، باید دیدار با مردم و گروه‌های مردمی باشد.
دیدار با مسئولین می‌تواند در همان تهران با هزینه کمتری صورت گیرد. اما لازم است رئیس جمهور در سفرش به این استان به دیدار گروه‌های مردمی، نخبگان، صاحبان اندیشه و قلم، محرومین، مطرودین و آنهایی که همیشه نادیده گرفته می‌شوند و گویی در آمارها قرار نمی‌گیرند برود و مطالبات آنها را بشنود. چرا که شاید کسانی باشند که صاحب ایده خوب برای توسعه و آبادانی استان کهگیلویه و بویراحمد باشند، اما دسترسی به رئیس جمهور نداشته باشند. متأسفانه همواره در این سفرها، محدودیت‌هایی از سوی برخی دست‌اندرکاران ایجاد می‌شود که این دسترسی را برای صاحب‌نظران، دلسوزان و دغدغه‌مندان ناممکن می‌کند. 
این پایگاه خبری، به منظور برون‌رفت کهگیلویه و بویراحمد از دام توسعه‌نیافتگی، پذیرای صحبت‌ها و مطالبات شهروندان به طرق مختلف از جمله درج کامنت در زیر خبر، ارسال پیامک، فایل صوتی، فایل ویدئویی و ... می‌باشد و از طریق کانال‌هایی که در اختیار دارد آنها را به گوش رئیس جمهور، وزرا و معاونین رئیس جمهور خواهد رساند. 


کد مطلب: 457126

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457126/شهروندان-کهگیلویه-بویراحمدی-مطالبات-خود-رئیس-جمهور-بیان-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1