کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

برف 18 سانتی مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد را عزل کرد / برخه رفت، صالحی آمد

21 دی 1401 ساعت 22:48

بعد از بارش برف 18 سانتی در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و انتقادهای استاندار این استان از مدیریت ستاد بحران، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد تغییر کرد.


بعد از بارش برف 18 سانتی در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و انتقادهای استاندار این استان از مدیریت ستاد بحران، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد تغییر کرد.
به گزارش کبنا، بعد از بارش 18 سانتی‌متر برف در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که در پی آن مشکلات متعددی برای شهروندان ایجاد شد، سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ به شدت از مدیران عضو ستاد بحران استان، انتقاد کرد و مدیران خدمات رسان از جمله آب را به باد انتقاد گرفت و گفت: مدیران در این کار کوچک رفوزه شدند.
احمدزاده بعد از این اتفاقات اسفندیار برخه_ مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد_ که انتقادهای زیادی از سوی رسانه‌ها و مدیران ارشد به او وارد شده بود، عزل کرد و عبدالحسین صالحی سروک را به عنوان جایگزین او برگزید.
صالحی سروک در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کبنانیوز، اظهار داشت: صبح امروز از استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بنده تماسی حاصل شد مبنی بر اینکه بنده به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ادامه خدمت دهم.
وی افزود: بنده بلافاصله با آقای برخه تماس گرفتم، وی در سفر تهران حضور داشت و هم اکنون از مسیر اصفهان در حال برگشت به یاسوج است.
صالحی سروک همچنین گفت: قرار بود که آئین معارفه امروز صبح برگزار شود که به فردا رأس ساعت 8 صبح موکول شده است. باید ببینم که آیا صبح این مراسم معارفه برگزار خواهد شد، یا خیر.
به گزارش کبنا، اخیراً معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد و برخی از مدیران ارشد این استان از مدیریت «برخه» گلایه و انتقاد زیادی داشتند. همچنین پایگاه خبری کبنانیوز بارها عملکرد اسفندیار برخه را مورد نقد و بررسی قرار داد.
«صالحی سروک» مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه خود دارد.
 آئین تودیع و معارفه فردا پنجشنبه (22 دی ماه 1401) ساعت 8 صبح برگزار می‌شود.
افکار عمومی و مردم منتظر تغییر سایر مدیران رفوزه و کم‌کار هستند.
بیشتر بخوانید:

آقای استاندار مدیران رفوزه را برکنار کنید (+ پیشنهادات کبنانیوز)
 


کد مطلب: 456899

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/456899/برف-18-سانتی-مدیرعامل-آب-فاضلاب-کهگیلویه-بویراحمد-عزل-برخه-رفت-صالحی-آمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1