کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

گلایه شدید مردم از افزایش 400 درصدی انشعاب آب + توضیحات مدیرعامل آب

19 دی 1401 ساعت 19:41

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در خصوص افزایش ۴۰۰ درصدی هزینه انشعاب آب و فاضلاب در این استان توضیحاتی ارائه کرد.


با وجود سیاست دولت مبنی بر رفع مشکل مسکن محرومین و ساماندهی بازار مسکن، بازسازی بافت فرسوده و اجرای طرح نهضت ملی مسکن، متأسفانه شرکت آب و فاضلاب با افزایش 400 درصدی هزینه انشعاب آب  مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد کرده است.
اسفندیار برخه_ مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد_ در خصوص افزایش ۴۰۰ درصدی هزینه انشعاب آب و فاضلاب در این استان توضیحاتی ارائه کرد.

برخه در ادامه به ایسنا، گفت: این افزایش تعرفه بر اساس آب و فاضلاب کشور و مصوبه هیئت مدیره و مجمع این شرکت اجرا و اعمال شده است.
وی افزود: این افزایش براساس ظرفیت قراردادی، مصرف، تقاضای مشترکین همچون کارخانه اجرا شده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که آیا با این افزایش تعرفه انشعاب‌های غیرمجاز بیشتر نخواهد شد، بیان کرد: باید ارزش و قدر آب را هم بدانیم.
گفتنی است که مدتی است که افزایش ۴۰۰ برابری قیمت انشعاب آب و فاضلاب در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد را شاهد هستیم بطوریکه هزینه انشعاب در شهر یاسوج به یکباره از یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان به حدود چهار میلیون تومان رسیده است.
اعمال این افزایش بار مالی زیادی بر مردم این شهر بویژه اقشار کم در آمد استان کهگیلویه و بویراحمد وارد خواهد کرد. طی روز‌های اخیر مردم استان نسبت به اعمال این قانون معترض و گلایه‌مند شده و خواستار بازنگری در رابطه با این تصمیم شدند. این افزایش در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌های این استان نیز بازتاب گسترده داشته است.


کد مطلب: 456812

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/456812/گلایه-شدید-مردم-افزایش-400-درصدی-انشعاب-آب-توضیحات-مدیرعامل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1