تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۵۶۶۷۶
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

اسلام مخالف فعالیت بانوان در جامعه نیست / رزمایش ذوالفقار یک اتفاق مهم است

۰
کبنا ؛امام جمعه دهدشت گفت: اسلام مخالف کار کردن بانوان نیست اما اولویت برای بانوان خانه داری، تربیت در خانه و جامعه است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت امروز (جمعه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۱) دیدار اقشار مختلف بانوان با رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و به حجاب که یک واجب شرعی است اشاره کرد و گفت: اسلام مخالف کار کردن بانوان نیست اما اولویت بانوان خانه داری، تربیت در خانه و جامعه است.  
وحدانی فر به بهانه عده ای که «جمهوری اسلامی با کارکردن و فعالیت بانوان در جامعه مخالف است» اشاره کرد و گفت: در هیچ برهه ای از زمان این همه مسئولیت به بانوان سپرده نشده و مورد توجه قرار نگرفته اند.
وی افزود: کسانی که ادعای توجه به حقوق زنان دارند در کشورهای مختلف حقوق زن به مراتب از آقایان پایین تر است و صرفا به زن نگاه کالایی دارند. 
وحدانی فر با بیان اینکه برخی از مسئولان یا فضای کشور را متوجه نیستند یا مشاوره هایی که به آن‌ها میدهند اشتباه است افزود: آقای مسئول بیان شما در تلویزیون در رابطه با مسئله حجاب اشتباه بود، صحیح شود، برای شمایی که افتخارات فراوان داشته اید این مسئله نگران کننده ای است.
وی به رزمایش شکوهمند ذوالفقار که توسط ارتش سرافراز در منطقه راهبردی جاست و شرق تنگه هرمز تا مدال ۱۰ درجه ای شمالی اقیانوس هند برگزار شد اشاره کرد و این را یک اتفاق مهم خواند و افزود: آنجایی که پهپاد ما پهپاد های جاسوسی دشمن را وادار به عقب نشینی کرد، این یک هشدار به دشمن است که مراقب باشید، فرقی برای ما ندارد، هر جایی که منافع ملی ما در خطر باشد اقدام خواهیم کرد. 
با اشاره به خرید سامانه دفاعی کشورهای حوزه خلیج فارس از غرب گفت: همانطوری که سامانه های قبلی برای شما امنیت درست نکرد این هم برای شما امنیت درست نخواهد کرد، اگر قرار باشد از کشور های همسایه به سمت جمهوری اسلامی هجمه ای شود و شما میزبانی آن را برعهده داشته باشید قطعا اولین اقدام ما این است که میزبانان این مسئله را ادب خواهیم کرد. 
امام جمعه دهدشت به توهین روزنامه موهن در فرانسه به ساحت مرجعیت و مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: ماهیت نفرت آمیز این روزنامه در اهانت به پیامبر اسلام(ص) در سال های گذشته مشخص است. امروز در دنیایی که فقدان احترام، همزیستی وجود دارد، بدانید که تا جان در بدن داریم در مقابل استکبار خواهیم ایستاد و همچنان مرگ بر استکبار را سر خواهیم داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

پلیس تهران به تازگی شلوار‌های مبتذل و مستهجنی کشف کرده است که البته برخی از فروشندگان ...
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
1