کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

معاون رئیس جمهور با چند ساعت تأخیر وارد یاسوج شد

14 دی 1401 ساعت 20:00

معاون رئیس جمهور در سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد یاسوج شد.


معاون رئیس جمهور در سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد یاسوج شد.
به گزارش «کبنا» از یاسوج، شامگاه چهارشنبه (14 دی ماه 1401) امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران وارد یاسوج شد و مورد استقبال مسوولان استانی قرار گرفت و به دلیل تأخیر چند ساعته، حضور در گلزار شهدای یاسوج لغو شده و معاون رئیس جمهور برای گفت و گوی مستقیم با مردم استان به صداوسیمای شبکه دنا رفت.
به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی قاضی زاده هاشمی با چند ساعت تأخیر از فرودگاه تهران و پرواز شیراز سفر کرد و از فرودگاه شیراز به یاسوج آمد. با وجود اینکه یاسوج فرودگاه دارد و مسوولان تأکید دارند که این فرودگاه دارای مجهزترین امکانات است ولی پرواز معاون رئیس جمهور از طریق شیراز انجام گرفته است، و اینچنین با تأخیر وارد استان شد. هر چند که وضعیت جوی نامطلوب است ولی وضعیت فرودگاه یاسوج آنچنان مطلوب نیست و امیدواریم مسوولان کشوری این مسئله را درک کنند و برای حال و روز فرودگاه یاسوج و مردم استان فکری کنند.
به گزارش کبنا، گفت و گو با مردم از طریق شبکه دنا، دیدار با خانواده های جانبازان، ایثارگران و شهدای استان و بازدید از پروژه های زیر نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران از برنامه های قاضی زاده هاشمی در سفر به یاسوج است.


کد مطلب: 456585

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/456585/معاون-رئیس-جمهور-چند-ساعت-تأخیر-وارد-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1