کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه شهر سی سخت؛

سردار سلیمانی و علامه مصباح نماد ایستادگی و مقاومت در برابر باطل بودند

14 دی 1401 ساعت 12:03

سردار سلیمانی و علامه مصباح مجاهدان و مرزبانان شجاع و مخلص خدا بودند که در عرصه و جبهه‌های سخت ونرم خدمات ارزنده و ماندگاری از خود به جای گذاشتند و از روحیه و فکر انقلابی و تقوا و اخلاص و شجاعت و بصیرت و ولایتمداری برخوردار بودند و به نماد ایستادگی و مقاومت در برابر باطل تبدیل شدند.


امام جمعه شهر سی سخت در جمع مردم گفت: ابزار امروز استکبار سحر و جادوی رسانه است، صد‌ها کانال تلویزیونی ماهواره‌ای و هزاران سایت خبری در خدمت جبهه استکبارند که ذهن و فکر جامعه بشری را با دروغ و فریب تحت سلطه خود قرار دادند و حقایق را پنهان می‌کنند و در راستای اهداف شیطانی استکبار فعالیت دارند، که باید مراقب باشیم فریب نخوریم.
حجت‌الاسلام ناصر مصباح نژاد اظهار کرد: حمل و نقل نیازمند مورد توجه ویژه دولت و مجلس است چرا که عامل رونق و جریان زندگی مردم است.
امام جمعه سی سخت با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی و علامه مصباح گفت: سردار سلیمانی و علامه مصباح مجاهدان و مرزبانان شجاع و مخلصی بودند که در عرصه و جبهه‌های سخت و نرم خدمات ارزنده و ماندگاری از خود به جای گذاشتند و از روحیه و فکر انقلابی و تقوا و اخلاص و شجاعت و بصیرت و ولایتمداری برخوردار بودند و به نماد ایستادگی و مقاومت در برابر باطل تبدیل شدند.
وی افزود: علامه مصباح سردار تبیین اندیشه ناب اسلام در برابر التقاط و انحراف بود، آثار و قلم این متفکر اسلامی مرجع مطمئن برای نسل جوان و تحصیل کرده جهت آشنایی با معارف و تعالیم اسلامی است.
حجت الاسلام مصباح نژاد بیان کرد: علامه مصباح با فتنه قرائت‌های مختلف از دین و سردار سلیمانی با فتنه داعش مقابله و مبارزه کردند یاد و خاطره این دو شخصیت بزرگ و پاسداران ارزش‌های اسلامی را گرامی می‌دارم.
سردار سلیمانی و علامه مصباح نماد ایستادگی و مقاومت در برابر باطل بودند


کد مطلب: 456578

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/456578/سردار-سلیمانی-علامه-مصباح-نماد-ایستادگی-مقاومت-برابر-باطل-بودند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1