کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بررسی کبنا از وضعیت سیاسی گچساران و باشت؛

کو نماینده گچساران و باشت؟

11 دی 1401 ساعت 22:18

وضعیت مدیریتی و سیاسی گچساران و باشت به حال خود رها شده، در این دوره زمانی که یک سال مانده به انتخابات مجلس است و نمایندگان بیشتر از قبل در حوزه نمایندگی خود فعالیت می کنند، نماینده گچساران و باشت در خلسه فرورفته و از هر کس می پرسی کو نماینده؟ می گویند مگر گچساران نماینده هم دارد.


وضعیت مدیریتی و سیاسی گچساران و باشت به حال خود رها شده، در این دوره زمانی که یک سال مانده به انتخابات مجلس است و نمایندگان بیشتر از قبل در حوزه نمایندگی خود فعالیت می کنند، نماینده گچساران و باشت در خلسه فرورفته و از هر کس می پرسی کو نماینده؟ می گویند «مگر گچساران نماینده هم دارد؟»
به گزارش کبنا، برخی نمایندگان نسبت به اقناع افکار عمومی کاملا بی خیال هستند، یک دلیلش این است که خیلی راحت و بدون هیچ تلاشی وارد مجلس شده اند. یکی از فعالان سیاسی فضای مجازی نوشته است: «حضورشان در لیست های انتخاباتی عمدتا به خاطر نزدیکی به محافل قدرت و پشت پرده بوده، از آنطرف رقابت سختی هم نداشته و با عدم مشارکت اکثریت مردم پیروز شده اند».
سید ناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت که عده ای فقط برای اینکه صندلی نمایندگی سهم دیگران نشود سیدناصر را از تهران به گچساران آوردند خیانت بزرگی در حق مردم این دیار کردند. هر زمانی می پرسیم نماینده کو؟ می گویند مگر گچساران نماینده هم دارد؟
حسینی پور از ابتدای نمایندگی مورد انتقادات زیادی قرار داشت، حتی بعد از مدتی خودی ها هم به او انتقاد کردند و هر بار حسینی پور بیشتر از قبل سکوت کرد و برای مردم (نه سیاسیون و خواص) پاسخ درخوری نداشت. حسینی پور سال اول نمایندگی اش یک بار در شبکه دنا حضور یافت و سخنرانی کرد، اما بعد از آن دیگر نه نشستی با اصحاب رسانه برگزار شد، نه برنامه عمومی و نه در صداوسیما حضور پیدا کرد.
در روزهای گذشته مصطفی جوزانی یکی از فعالان سیاسی اصولگرای نزدیک به اردلان زینل زاده، در خصوص وضعیت شهرستان گچساران نوشت: امروز بعد از حوادث تلخی که در کشور اتفاق افتاد و بعد از تشییع تنها شهید گمنام در شهرستان تا این لحظه و بعد از نهم دی ماه، اولین باری است که شدیدا احساس بی نمایندگی می کنم. کاش برای داشتن پاسخ در پیشگاه آیندگان و برای تخفیف در رای محکمه افکار عمومی تا دیر نشده از انحرافی که بعد از رد صلاحیت ها در انتخابات گذشته، با آوردن این فرد و سپردن جایگاه به او داشتند، طلب عفو کنند.


کد مطلب: 456464

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/456464/کو-نماینده-گچساران-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1