کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اخبار استان /

مطالبه دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج: رئیس دانشگاه باید حق دانشجویان و مطالبه آنها را ببیند و پیگیری کند / فراموش نمی‌کنیم

3 دی 1401 ساعت 11:46

در حاشیه حضور نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس در دانشگاه آزاد یاسوج به منظور شرکت در مراسم اختتامیه هفته پژوهش در دانشگاه آزاد یاسوج با یکی از دانشجویان برخورد فیزیکی شد ولی مشخص نیست چه برخوردی با فرد خاطی صورت گرفته است.


در حاشیه حضور نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس در دانشگاه آزاد یاسوج به منظور شرکت در مراسم اختتامیه هفته پژوهش در دانشگاه آزاد یاسوج با یکی از دانشجویان  برخورد فیزیکی شد ولی مشخص نیست چه برخوردی با فرد خاطی صورت گرفته است.
به گزارش کبنا، رئیس دانشگاه آزاد یاسوج در خصوص این تعرض به دانشجوی دانشگاه گفت و گویی با این پایگاه خبری صورت داد، با این حال دانشجویان دانشگاه نسبت به این اتفاق و صحبت های رئیس دانشگاه نگران هستند.
بیشتر بخوانید:
ماجرای برخورد فیزیکی با دانشجوی دانشگاه آزاد یاسوج چه بود؟ (+ توضیحات دانشجو و رئیس دانشگاه)
برخی از دانشجویان دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار کبنا خواستار پیگیری این وضعیت هستند.
یکی از دانشجویان گفت: ما در صحنه حضور داشتیم و دیدیم که به صورت دانشجو سیلی زدند، ولی نفهمیدیم بالاخره چه شد و چه اقدامی در برخورد با چنین رفتار شنیعی صورت گرفت.
این دانشجوی دانشگاه آزاد گفت: شأن دانشجو زیر پا گذاشته شده و چنین افرادی که هیچ جایگاه و سمتی ندارند حق برخورد با دانشجو را ندارند، مسوولان و رئیس دانشگاه باید حق دانشجویان و مطالبه آنها را ببیند و پیگیری کند.
وی افزود: چنین شرایطی قابل قبول نیست و مسوولان نباید فکر کنند چند روز بعد چنین رفتار ناشایستی را فراموش می کنیم. مسوولان پاسخ دهند که پیگیری قضایی این فرد چه شده و با چنین رفتاری باید برخورد قاطع صورت بگیرد.


کد مطلب: 456054

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/456054/مطالبه-دانشجویان-دانشگاه-آزاد-یاسوج-رئیس-باید-حق-ببیند-پیگیری-کند-فراموش-نمی-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1