کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل بیمه سلامت استان گفت؛

تخفیف 95 بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد برای مددجویان کمیته امداد

27 آذر 1401 ساعت 16:09

تعداد 4955 نفر از مددجویان کمیته امداد در صندوق سایر اقشار این اداره کل از تخفیفات ویژه 95% درصدی در درمان برخوردار هستند.


در جلسه ای که با حضور دکتر احمدلو مدیر کل بهداشت و درمان کمیته امداد کشور، دکتر مبشری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و دکتر دهراب پور مدیر کل بیمه سلامت استان برگزار گردید موضوعات بهداشتی و درمانی مددجویان کمیته امداد امام استان مورد بررسی ویژه قرار گرفت.
به گزارش کبنا، کیان دهراب پور مدیر کل بیمه سلامت استان در این جلسه بیان کرد: تعداد 4955 نفر از مددجویان کمیته امداد در صندوق سایر اقشار این اداره کل از تخفیفات ویژه 95% درصدی در درمان برخوردار هستند.
وی افزود: اداره کل بیمه سلامت استان برای این افراد که در شهرهای بالای 20 هزار استان حضور دارند با 15 پزشک قرارداد منعقد نموده است تا از طریق نظام ارجاع سطح یک، مسائل پزشکی آنها انجام گیرد.
کیان دهراب پور اضافه کرد: در شهرهای زیر 20 هزار و مناطق روستایی و عشایری استان هم بیش از 7000 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از این تخفیفات ویژه بهره مند هستند.
احمدلو مدیر کل بهداشت و درمان کمیته امداد کشور هم ضمن تشکر از همکاری کامل و مناسب بیمه سلامت با کمیته امداد گفت: به غیر از 95 درصد تخفیف بیمه سلامت، از طرح تحول نظام سلامت 5% درصد دیگر هم پرداخت می شود تا در مجموع مددجویان کمیته امداد از 100 درصد تخفیف بهره مند شوند.


کد مطلب: 455839

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/455839/تخفیف-95-بیمه-سلامت-کهگیلویه-بویراحمد-مددجویان-کمیته-امداد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1