کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه کمیته جوانی و رشد جمعیت استان؛

وعده معاون سیاسی استاندار برای اجرای طرح های بنیادی و برنامه محور فرزندآوری

27 آذر 1401 ساعت 15:03

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح های بنیادی و برنامه محور برای ترغیب و تشویق مردم به فرزندآوری در استان اجرا می شود.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح های بنیادی و برنامه محور برای ترغیب و تشویق مردم به فرزندآوری در استان اجرا می شود.
به گزارش کبنا، سید جواد هاشمی مهر در جلسه کمیته جوانی و رشد جمعیت استان اظهار داشت: افزایش جمعیت به فرهنگ ‌سازی قوی و منطقه ای با برنامه ریزی علمی و صحیح نیاز دارد چراکه جریان های بسیاری با استفاده از ابزارهای قدرتمند، مقابل ما هستند.
معاون سیاسی اجتماعی و فرهنگی استانداری، آگاهی بخشی در خصوص رشد جمعیت و تاثیر سازنده آن بر جامعه را ضروری دانست و تصریح کرد: مردم باید اهمیت جوانی جمعیت و همچنین از آینده کشوری پیر و بی انگیزه به خوبی مطلع شوند.
هاشمی مهر با اشاره به اینکه، امروز بیشتر از هر زمانی باید به صورت بنیادی و با برنامه ریزی، برنامه محوری و اقدام با تشویق و ترغیب به فرزندآوری پرداخته شود تاکید کرد: به طور قطع با توجه به شرایط خاص استان، نیاز به توجه ویژه و حمایت همه جانبه به این مسئله مهم و حیاتی می باشد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، حمایت از جوانی جمعیت را تکلیفی بزرگ و مهم  و تاکید مقام معظم رهبری دانست و گفت: سیاست های دولت سیزدهم دولت مردمی ایران قوی برای فراهم کردن زمینه در وهله اول بر حل مشکلات و موضوعات اجتماعی و اقتصادی تاکید دارد.
وی تصریح کرد: در خصوص رشد جمعیت، جوانی جمعیت و فرزند آوری در سطح ملی قوانینی برای حمایت از فرزندآوری تدوین و به استان ها ابلاغ شده که اجرای آنها تسریع و تسهیل کننده این موضوع مهم است.
هاشمی مهر به وضعیت چندان نامناسب آمار ازدواج و طلاق در استان اشاره کرد و گفت: تلاش شود در این خصوص هم برنامه ریزی صحیح وجود داشته باشد.
معاون سیاسی استانداری تاکید کرد: سیستم بانکی استان در حوزه ازدواج، فرزند آوری و خانواده با ابزار تسهیلات و کمک های خود در این خصوص گره گشایی کنند.
 


کد مطلب: 455834

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/455834/وعده-معاون-سیاسی-استاندار-اجرای-طرح-های-بنیادی-برنامه-محور-فرزندآوری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1