کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

گلایه سرمایه‌گذاران از سنگ‌اندازی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

26 آذر 1401 ساعت 21:27

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سختگیری دستگاه‌های اجرایی برای پاسخ به استعلام سرمایه‌گذاری در استان انتقاد کرد و گفت: سرمایه‌گذاران از برخی سنگ‌اندازی‌ها در مسیر سرمایه‌گذاری گلایه دارند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سختگیری دستگاه‌های اجرایی برای پاسخ به استعلام سرمایه‌گذاری در استان انتقاد کرد و گفت: سرمایه‌گذاران از برخی سنگ‌اندازی‌ها در مسیر سرمایه‌گذاری گلایه دارند.
به گزارش کبنا، سید‌احسان عسکری ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان اشتغال ایجاد شده در سال جاری را در سامانه رصد ثبت کنند.
وی عنوان کرد: برخی سرمایه‌گذاران در فرآیند اداری استعلامات گلایه‌هایی از مدیران و بخشداران دارند و سنگ‌اندازی‌هایی در این خصوص می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: با این سخت‌گیری‌ها سرمایه‌گذار جذب نمی‌شود و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از بین می‌رود.
وی در ادامه خواستار ثبت مشاغل ایجاد شده در سامانه رصد شد و تصریح کرد: تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ شغل در سامانه رصد ثبت شده در حالی که در سال جاری بالغ بر ۱۰ هزار شغل ایجاد کردیم.
عسکری در خصوص تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ گفت: این تسهیلات نیمه اول دی ماه ابلاغ می‌شود لذا تمامی دستگاه‌ها در حوزه اشتغال تا دو برابر ظرفیت طرح برای معرفی به بانک داشته باشند.
وی بیان کرد: بانک‌ها تا پایان فروردین ۱۴۰۲ نسبت به جذب تسهیلات ماده ۱۶ و ۱۸ سهم استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام کنند.

بی‌مهری به حوزه فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد

سیدجواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه حوزه‌های فرهنگی و امنیتی به لحاظ بودجه‌ای مورد توجه باشند، اظهار داشت: از مدیران در دولت انقلابی انتظار می‌رود علاوه بر مردم‌داری در مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور پر رنگی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها در پاسخ به مکاتبات اداری کوتاهی می‌کنند که این مورد رفع شود، افزود: ۳۰ آذر ماه می‌همان دو شهید خوشنام در استان هستیم که پیکر مطهر این دو شهید والا مقام در تمامی شهرستان‌های استان تشییع و سپس در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در حوزه علمیه دهدشت و منطقه لیشتر خیرآباد به خاک سپرده می‌شود.

هاشمی‌مهر در پایان خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگی و امنیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ بودجه‌ای مورد توجه قرار بگیرند.


کد مطلب: 455804

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/455804/گلایه-سرمایه-گذاران-سنگ-اندازی-ها-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1