تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۴۵۵۴۳۹
توسط افراد ناشناس انجام گرفت

شهادت مولوی عبدالواحد ریگی + بیانیه شورای تأمین و فیلم

۳
۲
شهادت مولوی عبدالواحد ریگی + بیانیه شورای تأمین و فیلم
کبنا ؛ شورای تامین سیستان و بلوچستان در خصوص شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش کبنا، در بیانیه شورای تامین سیستان و بلوچستان آمده است: براساس گزارشات اولیه، مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش از مولوی‌های شاخص منطقه و استان سیستان و بلوچستان توسط افراد ناشناس ظهر روز پنجشنبه ربوده و به شهادت رسیده است.
این بیانیه می‌افزاید: گزارش‌های تکمیلی پس از بررسی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.

شهادت مولوی عبدالواحد ریگی توسط افراد ناشناس/ ابراز ارادت مولوی ریگی به امام خامنه‌ای + فیلم
تشریح جزئیات قتل امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش
شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در تشریح ‌جزئیات قتل امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش گفت:‌ مولوی عبدالواحد امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش روز گذشته در مسجد حضور داشت که افراد ناشناس از درب پشتی مجسد وی را صدا کرده و سوار  یک خودروی پژو بدون پلاک می‌کنند.
وی با بیان اینکه بعد اطلاع از ربوده شدن مولوی عبدالواحد با دستور دادستان شهرستان برای تحقیق روی پرونده بازپرس تعیین شده بود و تمام نیروها برای پیدا کردن مولوی عبدالواحد و شناسایی آدم ربایان مامور شده بودند که متاسفانه به نظر می‌رسد متهمان بعد از ربایش اقدام به قتل مولوی عبدالواحد کرده‌اند، اظهار داشت: ‌امروز جسد مولوی عبدالواحد در یکی از جاده‌های فرعی شهرستان خاش در حالی که 3 گلوله به وی شلیک شده بود که گلوله‌ها از ناحیه سر خارج شده است، کشف شد.
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ‌بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و  پرونده قضایی در مورد این موضوع تشکیل شده است، افزود: پلیس آگاهی نیز در حال بررسی موضوع برای شناسایی عوامل این حادثه است.
مولوی ‌ریگی: ‌ایرانِ ‌بعد از نظام اسلامی به درد نمی‌خورد‌
وی پیش از این در گفت‌و‌گویی که با نماینده رهبر معظم انقلاب که به سیستان و بلوچستان اعزام شده بودند گفته بود من حتی از جانب گروهک‌های معاند تهدید شده‌ام اما اینها تأثیری ندارد. ما شما برادران تشیع را به‌خاطر خدا دوست داریم وگرنه چیزی از شما نگرفته‌ایم که بگویند این دوستی به‌خاطر دنیاست.
مولوی عبدالواحد ریگی در جریان این گفت‌وگو اظهار داشته بود: ‌کسی که از مرز خود دفاع نکند ناموس ندارد؛ شما بپرسید از مسجد امام حسین(ع) که من پیش‌نماز آن هستم حتی یکی نفر هم بعد از نماز جمعه به خیابان نیامد و در آشوب اخیر خاش حضور نداشت. گفتم کسی حق ندارد از مسجد بیرون برود چون می‌دانستیم منافقین بیرون هستند و می‌دانیم چه‌کار می‌کنند.
این عالم اهل‌سنت افزود: ما مطلع هستیم که منافقان و دشمنان چه نقشه‌ها و طراحی‌هایی دارند. ما غیر از اسلام، نظام اسلامی، ایران و اخوت با شیعه، حرفی نداریم؛ باید تاریخ را بخوانید تا متوجه شوید ما اهل‌سنت سیستان و بلوچستان با برادران شیعه چه ارتباط نزدیکی داشته‌ایم.ما این مملکت را دوست داریم، رهبری دوست ما هستند؛ این مملکت بعد از این نظام اسلامی به درد ما، به درد دین و اسلام و حتی به درد ناموس مسلمین نمی‌خورد.
در ادامه فیلم گفت‌وگوی مولوی عبدالواحد ریگی از علمای اهل‌سنت شهرستان خاش با رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب را مشاهده می‌کنید.
      
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه اون داعشی که این روحانی رو شهید کرد ای کاش یروز خاش از دست گروهک های تروریستی پاک سازی بشه و مردمش یه نفسی بکشن😢😢
سامیار
United States
روحش شاد واقعا متاسرشدم خداکند جنت فردوس را نصیبش کنه ان شالله قاتلش داغ اولادشان را بببن
علی
Iran, Islamic Republic of
این روحانی پاک و باایمان را چندین سال است که می‌شناسیم به جرات حاظرم قسم جلاله یاد کنم که وی به دستور مستقیم // به شهادت رسیده است .خداوند ایشان را به همراه پاکان محشور کند
حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
فایل های مرتبط
1