کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد / موسوی رفت

17 آذر 1401 ساعت 10:11

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.


مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.
به گزارش کبنا، بر اساس خبرهای رسیده، سهیل مرادی‌نژاد طی حکم از سوی علی رسولیان، معاون وزیر و رئیس سازمان‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
سهیل مرادی‌نژاد دارای دکتری مهندسی برق از دانشگاه آزاد اصفهان می‌باشد. وی همچنین کارشناسی ارشد مهندسی برق را در دانشگاه شهید چمران اهواز گذارنده است.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مدیر توسعه صنعتی و فناوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر توسعه بنگاه‌ها و کارآفرینی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، مدرس دانشگاه‌های دولتی و آزاد در سطح استان، مشاور گروه برق دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، نماینده صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک و صندوق ضمانت صادرات استان بخشی از سوابق اجرایی مرادی‌نژاد است.
مراسم تودیع و معارفه عصر روز (شنبه ۱۹ آذر ماه 1401) با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.
به گزارش، شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های گذشته وضعیت مطلوبی نداشته و بارها در رسانه‌ها و پایگاه خبری کبنانیوز مورد نقد و بررسی قرار گرفت. به‌گونه‌ای که از شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان شهرک‌ها انبارها یاد می‌کنند و عملاً بخش زیادی از زیرساخت‌های واحدهای صنعتی و تولیدی واقع در شهرک‌ها راکد و بلااستفاده مانده‌اند. 
سید هاشم موسوی جهان آباد از مهرماه 97، مسئولیت این شرکت را بر عهده گرفت و عملکرد او در این مدت رضایت‌بخش نبود. سهیل مرادی‌نژاد، جایگزین موسوی جهان‌آباد می‌شود. باید ببینیم که آیا مرادی‌نژاد راه موسوی را می‌رود و یا برای بهبود وضعیت شهرک‌های صنعتی برنامه‌ای در دست دارد؟
 


کد مطلب: 455378

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/455378/مدیرعامل-شهرک-های-صنعتی-کهگیلویه-بویراحمد-تغییر-موسوی-رفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1