تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۵۵۱۷۳
رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان خبر داد؛

رشد ۸۲ درصدی بیمه ورزشکاران در استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
رشد ۸۲ درصدی بیمه ورزشکاران در استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
در دیدار دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر توسعه زیر ساخت‌های پزشکی و تجهیزات درمانی هیأت استان تأکید شد.
به گزارش کبنا، در این دیدار دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور به همراه مسوول کمیته خدمات درمانی، مسئول امور استان‌های فدراسیون و رئیس، نایب رئیس، کمیته مسابقات و روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی کهگیلویه وبویراحمد با دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کردند.
غلامپور رئیس هیأت پزشکی ورزشی کهگیلویه وبویراحمد از حضور دبیر کمیته خدمات درمانی و امور استان‌های فدراسیون به استان تقدیر و از توجه و حمایت این فدراسیون به هیأت پزشکی ورزشی استان خبر داد.
اسحاق غلامپور رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان از رشد ۸۲ درصدی ورزشکاران بیمه شده استان در مقایسه با سال گذشته خبر و گفت: ۲۷ هزار نفر در ۸ ماهه سال جاری در استان تحت پوشش بیمه ورزشی فدراسیون قرار دارند.
غلامپور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کهگیلویه‌وبویراحمد ارائه خدمات به مصدومین ورزشی در شهرستان‌های استان را یکی از اولویت‌های کاری این هیأت برشمرد و خواستار انتقال محل فیزیوتراپی هیأت به مکان بهتر و مناسب‌تر در شهر یاسوج شد.
رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان از اعزام و معرفی ۷ نفر از مصدومین ورزشی برای معالجه و درمان به فدراسیون تهران خبر داد و افزود: ارائه خدمات پزشکی و درمانی به ۶۲ مورد از مصدومین ورزشی توسط هیأت پزشکی ورزشی استان انجام شده است.
غلامپور برگزاری دوره‌های آموزشی در مرکز و شهرستان‌ها را یکی دیگر از اولویت‌های کاری این هیأت ذکر و تصریح کرد: ۱۰۰ میلیون حق الزحمه صدور کارت بیمه ورزشی و ۸۳ میلیون هزینه درمانی به بیمه شدگان ورزشی استان پرداخت شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از حضور دبیر فدراسیون و همراهان، توجه و حمایت فدراسیون به هیأت استان تقدیر کرده و با تأکید بر رشد و افزایش بیمه شدگان استان، خواستار بهبود خدمات ورزشی و درمانی به ورزشکاران و مصدومین شد.
دهقان بر حضور و شرکت ورزشکاران در مسابقات و تمرینات تأکید کرده و گفت: یکی از اولویت‌های تمدید و مجوز باشگاه‌ها، داشتن حداقل ۴۰ ورزشکار بیمه شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش مجموعه هیأت پزشکی ورزشی استان در ارائه خدمات پزشکی به ورزشکاران تقدیر و بر رشد و ارتقای سرانه بیمه شدگان استان تأکید کرد.
اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور هدف از حضور در استان را سرکشی و بازدید هیأت از امکانات و تجهیزات هیأت استان دانست و از تغییرات در سیستم‌های فدراسیون پزشکی ورزشی در ارائه خدمات خبر داد.
اردیبهشت توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات پزشکی ورزشی هیأت‌ها را یکی از اولویت‌های کاری این فدراسیون ذکر کرده و از ارائه ۳ برابری خدمات به بیمه شدگان خبر داد.
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی از واریز حداقل ۳ هفته پرداخت هزینه مصدومین ورزشی به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌ها و عملکرد این فدراسیون یاد کرد و از کمک مادی و معنوی فدراسیون پزشکی ورزشی به ورزشکاران بی‌بضاعت خبر داد.
اردیبهشت دبیر فدراسیون، هیأت‌های استانی را بازوان فدراسیون دانست و از ۷۰۰ مورد بازرسی از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی خبر داد.
در این نشست که در محل اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد، اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، بنی جمالی مسئول کمیته خدمات درمانی فدراسیون، اشکانی مسئول امور استان‌های فدراسیون، غلامپور رئیس هیأت استان، حق‌شناس نایب رئیس هیأت، بهرامی کمیته مسابقات و پژمان روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1