کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز، بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سازمان جهاد کشاورزی انجام گرفت

بیایید استاندار آمده / ۸۰ میلیاردی که از سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگشت خورد /استاندار: در جذب سرمایه‌گذار و تسهیلات سهل‌انگاری پذیرفتنی نیست

8 آذر 1401 ساعت 9:53

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید و‌ حوزه‌های مختلف این سازمان را مورد بررسی قرار داد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به صورت سرزده از سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و‌ بویراحمد با همراهی معاون عمرانی، معاون اقتصادی، مدیرکل حوزه استانداری به صورت سرزده از سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.
در این دیدار که به طور کاملا سرزده انجام گرفت، احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بخش‌های مختلف سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بازدید و با مدیران و کارکنان این سازمان بحث و گفت و گو کرد.
استاندار کهگیلویه و‌ بویراحمد حضور در بخش عمرانی و سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی را در اولویت قرار داد. او سرمایه‌گذاری را برای استان کهگیلویه و بویراحمد مهم دانست و گفت: با توجه به شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری و جذب تسهیلات برای ما مهم است و کسی نباید در این خصوص سهل‌انگاری کند.
به گفته متولی بخش سرمایه‌گذاری و جهاد کشاورزی سال ۱۴۰۰، ۳۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش مختلف کشاورزی شامل؛ گلخانه، دامداری و... به استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شود که ما توانستیم ۲۴۰ میلیارد تومان آن را جذب کنیم. احمدزاده خطاب به او گفت؛ چرا ۸۰ میلیارد پول استان باید برگشت بخورد. 
موضوع مهمی که در این بازدید مطرح شد، کم‌کاری بانک‌ها بود و به شدت از بانک‌ها گلایه می‌شد.‌ بانک‌ها همکاری لازم را ندارند و به نظر می‌رسد بانک‌ها در پرداخت ‌‌‌‌‌‌ها نظر بالادستی‌ها را اعمال می‌کنند و این یک دستور بالادستی است.

معتمدی، رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، در این خصوص گفت: با این وجود ۲۴۰ میلیارد تسهیلات را توانستیم جذب کنیم و نسبت به سال‌ گذشته که فقط ۹۰ میلیارد تومان جذب شده بود عملکرد خوبی داشتیم. استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشکر کرد و گفت: بالاخره آن ۸۰ میلیارد تومان که برگشت خورد برای استان مهم بود و‌ نباید همچنین اتفاقاتی بیفتد. 
یکی از حاشیه‌های جالب این بازدید این بود که وقتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد ساختمان سازمان جهاد کشاورزی شد، نیروی جلوی درب سازمان با فردی تماس گرفت و‌ با صدای بلند گفت: «بیایید که استاندار آمده است.»
​​​​​​ احمد زاده بعد از بازدید از بخش‌های مختلف سازمان جهاد کشاورزی با رئیس، معاونین و مدیران این سازمان جلسه‌ای برگزار کرد که  و موضوعات مختلف این حوزه به ویژه مسأله گوجه‌کاران را مورد ​​​​بررسی قرار داد و قرار شد تا امشب تصمیم درون استانی گرفته شود.


کد مطلب: 455003

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/455003/بیایید-استاندار-آمده-۸۰-میلیاردی-سازمان-جهاد-کشاورزی-کهگیلویه-بویراحمد-برگشت-خورد-جذب-سرمایه-گذار-تسهیلات-سهل-انگاری-پذیرفتنی-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1