کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست حامیان هفته پژوهش مطرح کرد

اهمیت حضور مردم در نمایشگاه هفته پژوهش یاسوج بیشتر از هر چیزی است

8 آذر 1401 ساعت 9:46

نشست هماهنگی حامیان نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه یاسوج برگزار شد.


نشست هماهنگی حامیان نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، رئیس پارک علم و فناوری استان امروز سه شنبه (۸ آذرماه ۱۴۰۱) در این نشست گفت: پارک علم و فناوری دبیر نمایشگاه هفته پژوهش است و با توجه به شعار سال قطعا این نمایشگاه باید با کیفیت بالاتری نسبت به سالهای گذشته برگزار شود.
محسن فرزین گفت: برای دسترسی بهتر و حضور عموم مردم، نمایشگاه در مصلی یاسوج در مرکز شهر در روزهای ۱۲ تا ۱۸ آذرماه برگزار می شود.
فرزین اضافه کرد: برای ما مهمتر از هر چیزی حضور مردم و جوانان و دانش اموزان در نمایشگاه است، به دلیل اینکه اثرگذاری پژوهش و فناوری باید بر روی دانش اموزان و اقشار مختلف جامعه باشد. 
فرزین بیان کرد: اینکه سالهای اینده پژوهشگران و مدیرانی پرورش بیابند که ریشه در یک بازدید از نمایشگاه پژوهشی باشد اهمیت زیادی دارد و نمایشگاه‌ها در این صورت اثرگذار خواهند بود.



فرزین خاطرنشان کرد: نمایشگاه امسال بعد از دو سال وقفه برگزار و دستاوردهای هفته پژوهش، فناوری و نواوری به نمایش گذاشته می شود. 
فرزین گفت: محدودیت های مالی برای برگزاری نمایشگاه وجود دارد، برای برگزاری نمایشگاه ردیف بودجه ای درنظرگرفته نشده و انتظار هست دستگاه های اجرایی برای برگزاری این نمایشگاه همکاری داشته باشند. 
رئیس دانشگاه یاسوج نیز با اشاره به اسامی هفته پژوهش گفت: ۱۹ آذر جهاد تبیین و دستاوردهای علمی و فناوری، ۲۰ آذر مدرسه و آینده سازان خلاق، ۲۱ آذر علوم انسانی و علوم پایه - ارکان اقتصاد دانش‌بنیان، ۲۲ آذر دانشگاه مبدا تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، ۲۳ آذر پژوهش و فناوری، بنیان مرجعیت و دیپلماسی علمی، ۲۴ آذر دانشمندان و سرآمدان علمی؛ پیشران پژوهش و فناوری است.


بهادر کرمی اظهار کرد: حضور در نمایشگاه هفته پژوهش برای دستگاه های اجرایی تکلیفی است و اختیاری نیست.
کرمی افزود: نمایشگاه فناورانه و فن بازار هفته پژوهش ۱۹ تا ۲۲ بصورت ملی در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. 
سامانپور مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری در استان گفت: این نمایشگاه بازار خوبی برای دیده شدن محصولات شرکت های خصوصی است و انتظار هست شرکت های خصوصی شرکت داشته باشند و هزینه کنند.
سامانپور اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی به عنوان متولی فن بازار حضور فعالی در نمایشگاه هفته پژوهش داشته باشد.


کد مطلب: 455002

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/455002/اهمیت-حضور-مردم-نمایشگاه-هفته-پژوهش-یاسوج-بیشتر-چیزی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1