تاریخ انتشار
شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب : ۴۵۴۹۰۵
به مناسبت گرامیداشت ۵ آذر

عزت امروز جمهوری اسلامی مدیون تفکر بسیجی است

۱
عزت امروز جمهوری اسلامی مدیون تفکر بسیجی است
کبنا ؛امام جمعه دهدشت در اجتماع بزرگ بسیجیان دهدشت عزت امروز جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا و تفکر بسیجی دانست و افزود: از زمان آدم تا کنون جبهه کفر و استکبار مقابل هم بودند و تا ظهور امام زمان (ع) این جنگ حق و باطل ادامه دارد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در اجتماع بزرگ بسیجیان دهدشت با بیان اینکه امروز استکبار جهانی همه توان خودش را در مقابل ایران اسلامی قرار داده است افزود: تا که بتواند جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرد.
وحدانی‌فر با اشاره به اینکه برخی ها در این حوادث اخیر نگاه و تصورشان بر این است که مشکل دشمن با ما مسئله اقتصاد و حجاب است افزود: خیر، رئیس جمهور های آمریکا در سخنرانی های خود می‌گویند اگر میخواهیم بر خاورمیانه تسلط پیدا کنیم باید ایران را به خود وابسته نگه داریم.
وی تصریح کرد: دشمن با وجود، پیشرفت و توانمندی ایران اسلامی مشکل دارد چرا که نمیخواهد یک ایران مستقل توانمند وجود نداشته باشد.
امام جمعه دهدشت افزود: استکبار جهانی بداند جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به راه خودش ادامه خواهد داد و هر مانعی از طرف هر کسی باشد را بر خواهد داشت.
وی گفت: امروز از بحر تا نهر به برکت تفکر بسیجی زیر پرچم ایران است، دشمن ظرفیت و توانایی و تفکر بسیجی ما را شناخته است و می میداند که انقلاب ما با سرعت فرایندی رو به پیشرفت است.
وحدانی‌فر عزت امروز جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا و تفکر بسیجی دانست و افزود: از زمان آدم تا کنون جبهه کفر و استکبار مقابل هم بودند و تا ظهور امام زمان (ع) این جنگ حق  و باطل ادامه دارد.

















​​​​​​
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1