کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل ارتباطات، فناوری و اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد:

مردم شهر لنده صاحب اینترنت پرسرعت شدند

5 آذر 1401 ساعت 19:54

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در لنده گفت: هشت پروژه ارتباطی با اعتباری بالغ بر ششصد میلیارد ریال در شهرستان لنده در حال اجرا یا به بهره برداری رسیده است.


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در لنده گفت: هشت پروژه ارتباطی با اعتباری بالغ بر ششصد میلیارد ریال در شهرستان لنده در حال اجرا یا به بهره برداری رسیده است.
به گزارش کبنا، سیدمحمود رادمنش مدیرکل ارتباطات استان با حضور در شهرستان لنده، سایت ارتباطی دم تنگ لنده را افتتاح کرد.
رادمنش ارزش ریالی این پروژه ی ارتباطی را 60 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: ان شاءَاللّه تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از دیگر پروژه های ارتباطی در سطح شهرستان خواهیم بود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی ارتباطات استان را در سه بخش توسعه سایت های موجود، احداث سایت های جدید و توسعه شبکه زیرساختی مبتنی بر فیبر نوری در دولت سیزدهم آغاز کرده ایم گفت: در این خصوص حدود صد پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعریف و یا در مراحل مختلف اجرا هستند.
وی افزود، برای توسعه زیر ساخت های ارتباطی و موضوع پایداری شبکه ارتباطی شهرستان لنده، در مسیر دهدشت به لنده و لنده به لیکک نیز پروژه فیبر نوری با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال به تصویب وزارت ارتباطات رسیده که قریب یکصد کیلومتر از مسیرهای ارتباطی شهرستان لنده را پوشش می دهد.
این مقام مسئول افزود: برای پوشش مسیر های جاده ای این شهرستان رایزنی هایی را آغاز کردیم و امیدواریم با تعریف پروژه های ارتباطی توسط اپراتورها مشکل مردم را در مسیرهای ارتباطی شهرستان نیز مرتفع کنیم.
رادمنش در پایان همچنین از اتصال همه روستاهای بالای ۲٠ خانوار به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت تا پایان سال خبر داد و گفت: در خصوص رفع کامل مشکلات پوشش جاده ای و نقاط فاقد پوشش و زیر ۲٠ خانوار نیز با همت و عزم جدی و تکلیفی که اپراتورها در این خصوص دارند، پیگیر هستیم تا با پایش و شناسائی، تدبیر و اقدام لازم را به عمل آوریم.


کد مطلب: 454900

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/454900/مردم-شهر-لنده-صاحب-اینترنت-پرسرعت-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1