تاریخ انتشار
جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۴۵۴۸۵۰
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران خبر داد

اعزام یگان‌های زرهی به غرب کشور

۰
اعزام یگان‌های زرهی به غرب کشور
کبنا ؛فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از تقویت یگان‌های زرهی سپاه در مرز‌های غرب و شمال‌غرب کشور خبر داد و گفت: مقابله با گروهک‌های تجزیه‌طلب ادامه دارد.
به گزارش کبنا به نقل از تسنیم، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: به دنبال تحرکات اشرار و گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب ضدایرانی در شمال غرب کشور و ایجاد شرارت و ناامنی در برخی مناطق، نیروی زمینی سپاه با تقویت نیرو‌های خودی در محدوده نوار مرزی استان‌های غرب و شمال‌غرب کشور و بهره‌گیری از همکاری مردم غیور بومی به مقابله قاطعانه با عوامل ناامنی در منطقه می‌پردازد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه هم اکنون برخی یگان‌های زرهی و نیرو مخصوص نزسا در حال عزیمت به استان‌های مرزی غرب و شمالغرب کشور هستند، تصریح کرد: این اقدام نیروی زمینی سپاه به منظور تقویت یگان‌های مستقر در مرز و جلوگیری از نفوذ تیم‌های تروریستی وابسته به گروهک‌های تجزیه طلب مستقر در اقلیم شمال عراق صورت گرفته است.
نیروی زمینی سپاه از اوایل مهر ماه سال جاری عملیات‌های موشکی، پهپادی و توپخانه‌ای خود با نام‌های ربیع۱ و ربیع۲ را علیه گروهک‌های تجزیه‌طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق را انجام داده و تاکنون در چندین مرحله، مقر‌های گروهک‌های تروریستی نظیر دموکرات، کومله، پژاک و پاک را مورد اصابت قرار داده است.
این گروهک‌ها در دو ماه اخیر با توجه به شرایط کشور، سعی داشتند تا با اعزام نیرو و تجهیزات و انجام عملیات‌های تروریستی، به ناامنی‌ها و اغتشاشات در شهر‌های مرزی دامن بزنند که برخی از نیرو‌های آن‌ها نیز بازداشت شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1