تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۵۴۷۴۲

سخنگوی قوه قضاییه: در پرونده حادثه ایذه ۵۷ نفر دستگیر شدند / ۴۹ نفر همچنان در بازداشت هستند؛ ۳ نفر با قرار وثیقه و ۵ نفر با قرار کفالت آزاد شده‌اند / هرکس ادعایی کند که نتواند آن را اثبات کند، او را شایعه‌ساز تلقی می‌کنیم؛ برخی احضار و تذکر گرفته‌اند؛ برخی را هم بازداشت کرده‌ایم

۰
سخنگوی قوه قضاییه: در پرونده حادثه ایذه ۵۷ نفر دستگیر شدند
کبنا ؛سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره حادثه ایذه گفت: در قوه قضاییه برای ما مهم است که هر فردی در فضای حقیقی و مجازی بدون سند و مدرک اظهار نظر و ادعای غیرمستند و بدون دلایل مکفی و قانع کننده ارائه دهند و با روان مردم بازی کنند و نسبت به ادعای باطل خود اصرار و پافشاری داشته باشند، قطعا شایعه ساز تلقی می‌کنیم.
به گزارش کبنا، وی ادامه داد: برخی احضار و تذکر گرفتند و برخی به دستور مقام قضایی بی‌توجهی کردند و برای آنها قرار قانونی صادر کردیم و برخی از آنها را بازداشت کردیم.
ستایشی افزود: از طریق ضابطان خاص به دستگاه قضایی از حادثه تروریستی ایذه سرنخهایی رسیده است و در حال جمع بندی ابعاد و زوایای این حادثه تروریستی هستیم.
ستایشی اضافه کرد: تخریب دوربین‌ها از سوی تروریست‌ها از شب قبل از جنایت و کشته سازی از جمله اقداماتی است که برای وقوع این حادثه از قبل برنامه‌ریزی شده بود.
سخنگوی قوه قضاییه افزود: فتنه اصلی از سوی اراذل و اوباش بوده است و تعداد ۵۷ نفر هم در این زمینه بازداشت شدند که اکنون ۴۹ نفر همچنان در بازداشت به سر می‌برند و سه نفر با قرار وثیقه و پنج نفر هم با قرار کفالت آزاد شدند.
ستایشی تصریح کرد: قوه قضاییه انتظار دارد اخبار از مراجع رسمی دریافت و از اخبار نادرست و جعلی و انتشار آنها که موجب تویش اذهان عمومی میشود جلوگیری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1