کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال پیامی مطرح شد؛

پیام تبریک رئیس آموزش و پرورش دنا به‌مناسبت هفته بسیج

30 آبان 1401 ساعت 14:23

امید آزاده رئیس آموزش و پرورش دنا به‌مناسبت هفته بسیج و تشکیل ارتش 20 میلیونی پیامی ارسال کرد.


امید آزاده رئیس آموزش و پرورش دنا به‌مناسبت هفته بسیج و تشکیل ارتش 20 میلیونی پیامی ارسال کرد. متن پیام در زیر از نظر مخاطبان می‌گذرد.
بسمه تعالی
پنجم آذر 1358 به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) سالروز تاسیس بسیج، مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
بسیج دانشگاهی است که مدرسان آن، شهیدان گمنامی هستند که بر گلدسته های رفیع شهادت،اذان رشادت سر داده‌اند.
بسیج، این شجره طیبه امروز درخت تنومندی است که تا کنون توانسته با بهره گیری از نیروهای متعهد در صحنه های مختلف از 8 سال دفاع مقدس تا عرصه عمران و سازندگی ایران اسلامی و مقابله با هجمه‌های مختلف به ویژه هجمه فرهنگی شوم دشمنان نقش بسیار مهم و اساسی ایفا نماید.
هم‌اکنون وظیفه ماست تا با ترویج و تبلیغ فرهنگ بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه ی ایثار و از خودگذشتگی، مسیر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را هموار نماییم.
به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی): بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکر بسیجی است و بسیج مجموعه ای است که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطرها را جمع ومطمئن از امنیت و اقتدار می‌کند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و جانبازان و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و 5 آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سر افراز ایران اسلامی به ویژه بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی و شهرستان دنا تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می‌نمایم.


کد مطلب: 454694

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/454694/پیام-تبریک-رئیس-آموزش-پرورش-دنا-به-مناسبت-هفته-بسیج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1