کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحیه گچساران:

اعزام 60 گروه جهادی به مناطق محروم گچساران

30 آبان 1401 ساعت 11:18

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: ۶۰ گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج برای خدمت به مردم محروم به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته شهرستان اعزام شدند.


فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: ۶۰ گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج برای خدمت به مردم محروم به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته شهرستان اعزام شدند.
به گزارش کبنا، سرهنگ امیر حمزه محقق زاده روز یکشنبه در حاشیه  آئین آغاز رزمایش جهادگران فاطمی (۲) گچساران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این گروه‌ها در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت، عمرانی،  درمان و آموزش با هدف محرومیت‌زدایی و ارایه خدمات به مناطق محروم شهرستان اعزام شدند.
وی بیان کرد:  در این رزمایش بیش از ۳۰۰ نفر از بسیجیان و  اقشار مختلف به مدت ۱۰ روز  فعالیت می کنند.
محقق زاده اظهار داشت: در این رزمایش همچنین ۲ گروه پزشکی همراه با دارو در مناطق محروم و کمتر توسعه اعزام و خدمات درمانی رایگان  را به روستاهای کم برخوردار و برخی از مناطق شهری این شهرستان ارائه می کنند.
وی بیان کرد: امروز گروه های جهادی گچساران در بخش های مختلف تولیدی و رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال، کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی ، انجام طرح‌های محرومیت‌زدایی، کمک به تسهیل ازدواج جوانان، ساخت و ترمیم مسکن محرومان، اجرای طرح‌های مربوط به آب و کشاورزی،رزمایش کمک مومنانه،ویزیت و خدمات رایگان پزشکی نقش‌آفرینی می‌کنند.
اعزام 60 گروه جهادی به مناطق محروم گچساران
فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: بسیج در گام دوم انقلاب میدان دار پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است و جهادگران بسیجی به عنوان سفیران خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم نقش آفرینی می کنند.
توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی بین پاکبانان و نیروهای خدماتی گچساران
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:  همچنین بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی اعم از برنج، گوشت قرمز و .. در قالب این رزمایش به به ارزش ۲ میلیارد ریال بین پاکبانان شهرداری و نیروهای خدماتی مراکز درمانی گچساران توزیع خواهد شد.
محقق زاده تصریح کرد: ۱۳میلیاردو ۴۹۵ میلیون ریال بسته معیشتی، وسایل کمک آموزشی و پزشکی امسال در مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان از سوی سپاه ناحیه گچساران توزیع شد.
وی افزود: این کالاها شامل یکهزار و ۲۰۰  بسته معیشتی شامل مواد غذایی و ۲۵۰ بسته نوشت افزار بوده است.
محقق زاده اظهار داشت: جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می‌کنند.
محقق زاده افزود: در ۲ ماه اخیر در برخی از نقاط کشور شاهد برخی حرکات بودیم که بر اثر آنها خون تعدادی از بسیحیان و مدافعان امنیت و وطن به زمین ریخته شد.
وی با اشاره به اینکه از ۲۹ آبان الی پنج آذر به نام هفته بسیج نامگذاری شده گفت:بیش  از ۶۶ برنامه شاخص ویژه هفته بسیج در زمینه‌های مختلف در این شهرستان برگزار می شود.
 


کد مطلب: 454686

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/454686/اعزام-60-گروه-جهادی-مناطق-محروم-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1