تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۴۵۴۶۸۶
فرمانده سپاه ناحیه گچساران:

اعزام 60 گروه جهادی به مناطق محروم گچساران

۱
۰
اعزام 60 گروه جهادی به مناطق محروم گچساران
کبنا ؛
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: ۶۰ گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج برای خدمت به مردم محروم به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته شهرستان اعزام شدند.
به گزارش کبنا، سرهنگ امیر حمزه محقق زاده روز یکشنبه در حاشیه  آئین آغاز رزمایش جهادگران فاطمی (۲) گچساران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این گروه‌ها در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت، عمرانی،  درمان و آموزش با هدف محرومیت‌زدایی و ارایه خدمات به مناطق محروم شهرستان اعزام شدند.
وی بیان کرد:  در این رزمایش بیش از ۳۰۰ نفر از بسیجیان و  اقشار مختلف به مدت ۱۰ روز  فعالیت می کنند.
محقق زاده اظهار داشت: در این رزمایش همچنین ۲ گروه پزشکی همراه با دارو در مناطق محروم و کمتر توسعه اعزام و خدمات درمانی رایگان  را به روستاهای کم برخوردار و برخی از مناطق شهری این شهرستان ارائه می کنند.
وی بیان کرد: امروز گروه های جهادی گچساران در بخش های مختلف تولیدی و رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال، کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی ، انجام طرح‌های محرومیت‌زدایی، کمک به تسهیل ازدواج جوانان، ساخت و ترمیم مسکن محرومان، اجرای طرح‌های مربوط به آب و کشاورزی،رزمایش کمک مومنانه،ویزیت و خدمات رایگان پزشکی نقش‌آفرینی می‌کنند.
اعزام 60 گروه جهادی به مناطق محروم گچساران
فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: بسیج در گام دوم انقلاب میدان دار پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است و جهادگران بسیجی به عنوان سفیران خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم نقش آفرینی می کنند.
توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی بین پاکبانان و نیروهای خدماتی گچساران
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:  همچنین بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی اعم از برنج، گوشت قرمز و .. در قالب این رزمایش به به ارزش ۲ میلیارد ریال بین پاکبانان شهرداری و نیروهای خدماتی مراکز درمانی گچساران توزیع خواهد شد.
محقق زاده تصریح کرد: ۱۳میلیاردو ۴۹۵ میلیون ریال بسته معیشتی، وسایل کمک آموزشی و پزشکی امسال در مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان از سوی سپاه ناحیه گچساران توزیع شد.
وی افزود: این کالاها شامل یکهزار و ۲۰۰  بسته معیشتی شامل مواد غذایی و ۲۵۰ بسته نوشت افزار بوده است.
محقق زاده اظهار داشت: جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می‌کنند.
محقق زاده افزود: در ۲ ماه اخیر در برخی از نقاط کشور شاهد برخی حرکات بودیم که بر اثر آنها خون تعدادی از بسیحیان و مدافعان امنیت و وطن به زمین ریخته شد.
وی با اشاره به اینکه از ۲۹ آبان الی پنج آذر به نام هفته بسیج نامگذاری شده گفت:بیش  از ۶۶ برنامه شاخص ویژه هفته بسیج در زمینه‌های مختلف در این شهرستان برگزار می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
گچساران فلک زده بی صاحب
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1