تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۸
کد مطلب : ۴۵۴۶۶۸
مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی:

اغتشاشگران مزد شعارنویسی و عمامه پرانی را با ارز دیجیتال دریافت می‌کردند

۰
اغتشاشگران مزد شعارنویسی و عمامه پرانی را با ارز دیجیتال دریافت می‌کردند
کبنا ؛مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی گفت: در اتفاقات اخیر اغتشاشگران اعتراف کردند بهای شعارنویسی و عمامه پرانی را با ارز دیجیتال دریافت کردند.
، مدیر کل اطلاعات آذربایجان‌غربی در نشست تبیینی با اشاره به اتفاقات اخیر وکشته‌سازی، اغتشاش، آشوبگری و اعتصاب در حوزه‌های مختلف هدایت کننده‌هایی در شهر ارومیه و چند سایت و کانال خارجی داشتند، اظهار کرد: در گفته‌های برخی از افراد دستگیر شده آمده که برای کسانی که با آنان همکاری می‌کردند در شعار نویسی، عمامه پرانی و یا آشوب و سایر مباحث از طریق ارزهای دیجیتال نیز قیمت و بهای قابل پرداخت هر کدام تعریف کرده و هزینه می‌پرداختند البته وعده‌ها هیچ وقت محقق نشده است.
وی با اشاره به نقش روایت اول در هر رویدادی گفت: روایت اولیه و صحیح بسیار مهم است ولی روایت‌های ناصحیح سریعتر منتشر می‌شوند.
مدیر کل اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه باید به مطالبات مردم گوش داده شود و رفع مسایل ضروری است، ادامه داد: دستگاه‌های انتظامی وظیفه صیانت از اموال مردم و تامین امنیت شهرها را بر عهده دارند.
وی با اشاره با اینکه در برهه‌ای از این اعتراضات مواجه با کشته سازی، موج سواری و میدان داری رسانه‌های بیگانه شدیم، افزود: در فضای مجازی گروه‌های خارجی، معاندان، گروه‌های نوظهور و سلطنت طلبان که می‌توانستند در بحث نفاق تاثیر داشته باشند اقدام به تهییج و تحریک جامعه کردند که چه گونه این اتفاقات به اعتراضات تبدیل شود.
وی گفت: آنان برای اینکه از احساسات مردم ایران سو استفاده کنند از بانوان و کودکان استفاده کردند تا مردم ایران را تحریک کنند.
فارس در پایان نوشت: مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی دنبال یکسری ترورها بودند و فکر کردند در کشور فضا مناسب است لذا با وارد کردن سلاح و مهمات در بین افرادی که لیدر و دنبال تخریب اموال مردم و زیرساخت‌ها بودند، کار را به اعتصاب و در مهرماه بحث را به مدارس و دانشگاه‌ها کشاندند.
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1