کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل بهزیستی استان تشریح کرد؛

کارفرمایان کهگیلویه و بویراحمد در صورت بکارگیری معلولان بسته تشویقی دریافت می‌کنند

29 آبان 1401 ساعت 16:35

معلولان عموما شرایط سختی برای کار کردن دارند و به همین دلیل هم دولت بسته های حمایتی و تشویقی برای کارفرمایانی که اشتغال مددجویان را فراهم می آورند، قرار داده است.


معلولان عموما شرایط سختی برای کار کردن دارند و به همین دلیل هم دولت بسته های حمایتی و تشویقی برای کارفرمایانی که اشتغال مددجویان را فراهم می آورند، قرار داده است.
به گزارش کبنا، مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور به کارگیری مددجویان بهزیستی از کارفرمایانی که این افراد را به عنوان نیروی کار جذب کنند با ارائه بسته حمایتی تشویقی حمایت می شوند.
محمد کریم آریا تاکید کرد: تامین بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده از سوی کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی استان را بکار گیرند از مهمترین بخش های این بسته تشویقی است.
وی عنوان کرد: همچنین به ازای بکارگیری هر مددجوی زیرپوشش بهزیستی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام های بانکی ارزان قیمت تا سقف ۲ میلیارد تومان به کارفرمایان متقاضی جذب مددجویان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می شود.
آریا تاکید کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهار درصد و به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از دیگر حمایت های بهزیستی برای کمک به اشتغال مددجویانی است به منظور راه اندازی کسب وکار اقدام می کنند.
وی با اشاره اینکه میزان وام های اشتغال پیش بینی شده برای پرداخت به مددجویان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد امسال نسبت به پارسال چهار برابر شده تاکید کرد: سال جاری ۸۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان استان اختصاص یافته است.

 


کد مطلب: 454639

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/454639/کارفرمایان-کهگیلویه-بویراحمد-صورت-بکارگیری-معلولان-بسته-تشویقی-دریافت-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1