کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

بازدید معاونت سیاسی استاندار از کتابخانه مرکزی یاسوج

29 آبان 1401 ساعت 10:55

به مناسبت هفته کتاب معاونت سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل کتابخانه های استان دیدار و از کتابخانه مرکزی یاسوج بازدید کرد.


به مناسبت هفته کتاب معاونت سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل کتابخانه های استان دیدار و از کتابخانه مرکزی یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبنا، محسن جبارنژاد مدیرکل کتابخانه های استان در این دیدار ضمن تشریح خدمات کتابخانه های عمومی و نقش و کارکرد اجتماعی کتابخانه در جامعه گفت: در یکی دوسال اخیر کتابخانه های عمومی به کارگاه های فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است و کتابخانه در کنار خدمات عضوگیری و امانت کتاب رسالتهای مهم فرهنگی را هم در دستور کار قرار داده است.
وی تصریح کرد: کتابخانه های عمومی کارگاه های ادبی و هنری نظیر شعرخوانی، قصه گویی، کتابخوانی، نمایشنامه خوانی، شاهنامه خوانی، آموزش عکاسی، خلاقیت وساخت کاردستی و اوریگامی و در واقع  توانمندسازی افراد و اقشار از کودک و بزرگسال را در بر گرفته است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان افزود: بیش از 60 خدمت در کتابخانه های عمومی برگزار می شود و تلاش می کنیم در بحث بررسی آسیب های اجتماعی جامعه نیز برنامه ها و کارگاه هایی با محوریت کتاب برای گرو ههای هدف به ویژه جوانان فراهم نماییم.
با حفظ کارکرد سنتی کتابخانه ها، رویکرد جدیدی را در خدمات کتابخانه ها تعریف کرده ایم و سعی بر ایجاد توازن در خدمات سنتی و جدید این مجموعه فرهنگی داشته باشیم.


کد مطلب: 454621

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/454621/بازدید-معاونت-سیاسی-استاندار-کتابخانه-مرکزی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1