کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اهداء ۳۱۳ جهیزیه به جوانان عشایری کهگیلویه و بویراحمد / آبرسانی به 100 خانوار روستایی در هفته بسیج

28 آبان 1401 ساعت 14:42

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰ برنامه مختلف طی هفته بسیج از سوی بسیج عشایر استان برگزار می‌شود.


 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰ برنامه مختلف طی هفته بسیج از سوی بسیج عشایر استان برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، حسن رضایی روز (شنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰1 ) در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج افزود: سرکشی از خانواده شهدای عشایر، برگزاری نشست بصیرتی، مسابقات فرهنگی و ورزشی بومی و محلی، تجلیل از رزمندگان ایثارگر دوران دفاع مقدس عشایر، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، حضور بسیجیان عشایر در همایش روز پنجم آذر ماه، یادواره شهدای عشایر بصورت حوزه‌ای و برگزاری میز خدمت در مناطق عشایری از مهمترین این برنامه‌ها در هفته بسیج از سوی بسیج عشایر استان است.
وی اظهار کرد: طی این هفته بیش از ۱۰۰۰بسته معیشتی در بین خانواده‌ای نیازمند عشایری توزیع می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیم‌های پزشکی و دامپزشکی به مناطق عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام خواهد شد، خاطرنشان کرد: تا کنون ۱۳ مرحله واکسیناسیون دام عشایر انجام شده است.
رضایی تصریح کرد: در قالب رزمایش فاطمی ۵۰ گروه جهادی عشایر در مناطق عشایری استان در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد
وی با بیان اینکه دو پروژه آبرسانی به دو منطقه عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: طی هفته بسیج آبرسانی به دو منطقه صحه زیلایی و دلی بجک مارگون افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که حدود ۱۰۰خانوار از این پروژه بهرمند می‌شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به مناسبت هفته بسیج مراسم جشن ازدواج آسان به سبک محلی و سنتی عشایری در استان برگزار. می‌شود و ۳۱۳ جهیزیه با کمک خیرین به زوج‌های جوان اهدا خواهد شد.
رضایی تأکید کرد: کلنگ زنی پروژه ساخت حسینه، جداول کشاورزی و آبرسانی شرب و کشاورزی به مناطق عشایری سپیدار و دشتروم در هفته بسیج امسال انجام می‌شود.
وی با اشاره به مسائل اخیر در کشور، اظهار کرد: استکبار جهانی دنبال تسخیر کشورهاست و وقتی نمی‌تواند از طریق جنگ نظامی به هدف خود برسد وارد جنگ ترکیبی شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروزه وظیفه مسئولان بیشتر است و باید با کار‌ها و اقدامات جهادی به این مردم شریف و نجیب خدمت کنند و مشکل مردم با تبعیض‌ها، فساد‌ها و بی‌عدالتی هاست.
گفتنی است که جامعه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


کد مطلب: 454588

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/454588/اهداء-۳۱۳-جهیزیه-جوانان-عشایری-کهگیلویه-بویراحمد-آبرسانی-100-خانوار-روستایی-هفته-بسیج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1