تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۵۴۵۸۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویراحمد:

جهادگران بسیجی بویراحمد ۷۴ واحد مسکونی برای نیازمندان ساختند

۰
جهادگران بسیجی بویراحمد ۷۴ واحد مسکونی برای نیازمندان ساختند
کبنا ؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویراحمد گفت: جهادگران بسیج این شهرستان از سال ۹۷ تاکنون حدود ۷۴ واحد مسکونی برای نیازمندان ساخته و تحویل آنان داده‌اند.
به گزارش کبنا، سرهنگ حسین انوری روز شنبه (28 آبان ماه 1401) با تبریک هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه‌های جهادی بسیجی در ابعاد مختلف از جمله توزیع بسته‌های معیشتی، کمک به ساخت و ساز، ساخت منزل مسکونی به کمک مردم میشتابند.
وی افزود: بسیج متعلق به مردم بوده و تمام تلاش بسیج برای این است که خدمتگزار مردم باشند و گروه‌های جهادی کهگیلویه و بویراحمد در رفع مشکلات مردم سهیم شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویراحمد تصریح کرد: از ابتدای شکل‌گیری نهاد مقدس بسیج توسط بنیانگذار کبیر انقلاب، در همه صحنه‌ها پشتیبان نظام و انقلاب بوده و اکنون هر جا که نیاز به حضور بسیج باشد حضور پیدا خواهد کرد.
سرهنگ انوری تأکید کرد: در طول هفته بسیج که با شعار محوری بسیج خدمتگزار مردم ایران از ۲۹ آبان شروع خواهد شد، در سپاه ناحیه بویراحمد بیش از۳۰ عنوان برنامه با ۱۲۵ ریز برنامه را خواهیم داشت که از ابتدای هفته بسیج تا پایان آن برنامه اجرایی خواهند شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویراحمد
وی ابراز داشت: در اولین روز از هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی اجرا می‌شود که گروه‌های جهادی به مدد مردم و نیازمندان میشتابند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویراحمد گفت: در روز‌های دیگر تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد، فرزند‌آوری و جمعیت و سبک زندگی اسلامی، نشست‌های بصیرتی با موضوع جهاد تبیین و تربیت و تعالی، جشنواره جهادی علم و فناوری و تجلیل از مخترعین برتز در شهرستان بویراحمد، افتتاح مرکز مشاوره خانواده بسیج برگزار خواهد شد.
سرهنگ انوری اضافه کرد: ۲ کارگاه تولیدی مانتو برای زن مسلمان ایران اسلامی با دایر کردن حداقل ۵۰ چرخ خیاطی افتتاح خواهد شد تا زنان بد سرپرست و بی‌سرپرست مشغول به کار شوند.
وی ادامه داد: در روز آخر هفته بسیج که به نام «بسیج، مقاومت و اقتدار ملی» نامگذاری شده حدود پنج هزار نفر از بسیجیان شهرستان در مصلای حضرت امام حضور پیدا خواهند کرد و برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1