تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۴۵۴۵۶۸
چرا اتحادیه اروپا از تجزیه طلبان حمایت می‌کنند؟

دستگیری 100 تروریست تجزیه طلب در ارومیه

۱
۰
دستگیری 100 تروریست تجزیه طلب در ارومیه
کبنا ؛ در پی تلاش تجزیه طلبان برای کشته سازی در ناآرامی‌های اخیر و دستگیری 100 تروریست تجزیه طلب در ارومیه، اتحادیه اروپا در یک موضع گیری سوال برانگیز ضمن اعتراض به حمله سپاه به مقر احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق از تجزیه طلبان آشکارا حمایت کرد.
در همین ارتباط، دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با اشاره به تلاش تجزیه طلبان برای کشته سازی در ناآرامی‌های اخیر، گفت: بیش از 100 نفر از عوامل گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب که اقدام به تیراندازی به سمت مردم می‌کردند، در این شهر دستگیر شدند.
حسین مجیدی با تاکید بر اینکه تجزیه طلبان با بهره مندی از اغتشاشات به دنبال پیاده سازی نقشه‌های شوم خود هستند، افزود: تجزیه طلبان که عمدتا از گروهک‌های منحله تروریستی دموکرات و کومله هستند با تیراندازی به سمت مردم و کشته سازی در ناآرامی‌ها، می‌خواهند مردم و نظام را مقابل یکدیگر قرار دهند.
وی با اشاره به برخی جنایات‌های مجموعه گروهک منحله دموکرات و کومله در ایران، افزود: این جنایتکاران کودک کشی که مدعی حقوق بشر هستند در طول انقلاب اسلامی بیش از پنج هزار نفر از جوانان رشید این مرز و بوم را به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسانده‌اند.
دادستان عمومی و انقلاب ارومیه ادامه داد: عقبه سیاسی، رفتار خشونت آمیز و نقض گسترده حقوق بشر این گروهک‌های تروریستی برای ملت ایران مسلم است اما به نظر می‌رسد نسل جوان باید با کنکاش در تاریخ با اهداف شوم و ذات جنایتکار این تجزیه طلبان بیشتر آشنا شوند.
*واکنش اتحادیه اروپا به حمله سپاه علیه تروریست‌ها در اقلیم شمال عراق
سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا با مطرح کردن ادعایی علیه مناسبات ایران و عراق، نسبت به حمله سپاه پاسداران به مقر احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق واکنش نشان داد.
سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا گفت: اتحادیه اروپا حملات جدید ایران ازسوی سپاه پاسداران را به اقلیم کردستان عراق که منجر به تلفات جانی و مجروحیت شده است، قویا محکوم می‌کند.
در این بیانیه ادعا شد: همان‌طور که اتحادیه اروپا در ماه سپتامبر گفته بود، این حملات اسقلال و تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند و باید متوقف شود.
سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در ادامه بیانیه خود نوشته است: اتحادیه اروپا با ملت و دولت عراق و دولت اقلیم کردستان همبستگی کامل دارد.
واکنش اتحادیه اروپا در پی این مطرح می‌شود که سپاه پاسداران اخیرا به مقرهای احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق به صورت موشکی و پهپادی حمله کرد و در این حملات که به صورت پهپادی و موشکی صورت گرفت، مواضع این گروهک‌ها هدف قرار گرفت.
این چندمین مرحله از حمله علیه مواضع این گروهک‌های تروریستی در شمال عراق است.
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر
Iran, Islamic Republic of
لعنت برتجزیه طلب
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1