تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۴۵۴۵۵۴
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

کسانی که آرامش کشور را بهم ریختند مجازات شوند

۲
کسانی که آرامش کشور را بهم ریختند مجازات شوند
کبنا ؛امام جمعه موقت دهدشت از شورای امنیت ملی کشور خواستار مجازات کسانی که آرامش کشور را بهم ریختند شد و گفت: مردم بسیار نگران هستند، صبر و طاقت شان تمام شده است باید در برابر این ها ایستاد و مجازاتشان کرد.
گزارش کبنا، حجت‌الاسلام عبدالمطلب تقوی در خطبه‌های نماز جمعه امروز (جمعه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۱) اظهار داشت: انسان فقط از راه تقوا به خشنودی خداوند خواهد رسید.
تقوی از حضور مردم قدر شناس استان در رحلت آیت الله سید علی اصغر حسینی ( امام جمعه سابق یاسوج) تشکر و قدردانی کرد و گفت: این حاکی از جایگاه معنوی و بلند روحانیت در میان جامعه ما است.
وی با اشاره به اینکه دشمن جایگاه روحانیت را شناخته است افزود: او میداند که در نهضت های اسلامی این روحانیت است که پیشتازان جامعه اسلامی هستند لذا تلاش کردند که روحانیت را تخریب کنند، رضا خان هم نتوانست کاری کند شما میخواهید کاری کنید.
وی با بیان اینکه گروهی معاند هستند که با اسلام، ولایت فقیه، مردم متدین و جمهوری اسلامی مخالف هستند و شعار مرگ بر دیکتاتور می‌دهند گفت: این شعار مال مردم انقلابی است، دیکتاتور کسی ست که یا با کودتا یا پادشاهی سرکار آمده باشد، هشت میلیارد انسان روی این کره زمین زندگی می‌کنند، کدام کشور را سراغ دارید که نوع حکومتش را به رفراندوم گذاشته باشد؟ ۹۸ درصد مردم به حکومت انقلابی رای دادند و شما همان دو درصدی هستید که امروز هم شعار می‌دهید که رفراندوم باید برگزار شود.
تقوی از شورای امنیت ملی کشور خواستار مجازات کسانی که آرامش کشور را بهم ریختند شد و گفت: مردم بسیار نگران هستند، صبر و طاقت شان تمام شده است باید در برابر این ها ایستاد و مجازاتشان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1